וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת הפעוט בן השלוש שנפצע בתאונה בתל אביב

אריאל נוי

4.3.2011 / 0:04

הפעוט בן ה-3 שנפצע באורח קשה בתאונת דרכים בשכונת כפר שלם בת"א מת מפצעיו בביה"ח. בתגובה לתלונות התושבים, מסרה עיריית ת"א כי "לא מוכרות טענות על הסדרי התנועה במקום האירוע"

חרף מאמצי הרופאים, הפעוט בן השלוש שנפגע אתמול בבוקר (חמישי) בתאונת דרכים בשכונת כפר שלם בתל אביב מת בשעות הערב, כך נמסר מבית החולים איכילוב בתל אביב.

הפעוט נפצע הבוקר באורח קשה מאוד מפגיעת רכב להסעת ילדים, סמוך לפעוטון בשכונה. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינה אותו לבית החולים. מנהל חדר המיון, ד"ר פיני הלפרן, מסר כי "הפעוט הגיע אלינו במצב קשה מאוד עם פגיעת ראש ופגיעה מערכתית".

מחקירה ראשונית של נסיבות התאונה עולה כי הפעוט יצא משער הפעוטון ללא השגחה, מסיבה שאינה ידועה. בעלה של הגננת, שככל הנראה לא הבחין בו, התניע את רכב ההסעות, נסע קדימה ופגע בו. במשטרה בודקים חשד לרשלנות מצד הגננת ובעלה והם נחקרו באגף התנועה של משטרת מחוז ת"א.

תושבי שכונת כפר שלם פקדו את אזור הפעוטון לאחר התאונה והעלו טענות כלפי העירייה על הזנחת השכונה. לדבריהם, רחובות שלמים בשכונה אינם סלולים ואינם משולטים והרכבים חונים בה ללא סדר.

מעיירית תל אביב נמסר בתגובה כי "רחוב מדמון בשכונת כפר שלם עבר לפני מספר שנים שדרוג ושיפוץ והוסדרה בו כיכר תנועה. בנוסף, בשנה הקרובה מתוכנן להתבצע ברחובות רבים בכפר שלם פרויקט שיקום ושיפור תשתיות, במסגרתו ישופצו הכבישים והמדרכות, כולל הסדרת פסי האטה והצבת שילוט".

מהעירייה נמסר עוד כי "אזורים רבים בשכונת כפר שלם מוגדרים כאזורי פינוי-בינוי ומתגוררים בהם סרבני פינוי רבים, אשר חלקם פולשים שהשתלטו ללא אישור על שטחים המיועדים למטרות ציבור ולבניה למגורים. באזורים אלה ישנם שטחי עפר לא סלולים אשר אינם מוסדרים, כדוגמת המקום בו אירעה התאונה. נציין כי לא מוכרות בעירייה טענות בנושא הסדרי התנועה במקום המדובר."

(עדכון ראשון: 21:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully