וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של אחד ה"שוטרים הנוקמים" נורה ברגלו

קובי מנדל וגלעד גרוסמן

4.3.2011 / 0:02

חיסול חשבונות בנהריה? אלמוני ירה ברגלו של זוהר חדד, אחיו של השוטר אלדד חדד, אחד מהשוטרים המרצים מאסר בעוון ניסיון פגיעה בעבריין מיכאל מור. הוא מאושפז במצב קל

האם פרשת "השוטרים הנוקמים" מתעוררת מחדש? זוהר חדד, בן 50 מנהריה, נורה אמש (חמישי) ברגלו ע"י אלמוני שנמלט מהמקום. הדבר אירע סמוך למועדון נוער אותו הוא מנהל באחת משכונות העיר, ברחוב נחלת אשר. מדובר באחיו של אלדד חדד, המרצה בימים אלו מאסר על מעורבותו בפרשת "השוטרים הנוקמים".

חדד מאושפז כעת במצב קל בבית החולים בנהריה. על אף שנורו לעברו מספר יריות רק אחת פגעה בו בירך, הכדור חדר ויצא והוא עשוי להשתחרר עוד הלילה. במשטרה חוקרים כעת את נסיבות האירוע. בין היתר נבדק חשד שבירי מעורבים אנשים הקשורים לארגונו של העבריין מיכאל מור על רקע פרשת "השוטרים הנוקמים". המשטרה מסרה כי האבטחה סביב בתי המשפחות של ארבעת השוטרים תתוגבר החל מהלילה.

ארבעת השוטרים מנהריה החלו את ריצוי המאסר בן השנה שנגזר עליהם בחודש אוקטובר האחרון, לאחר שערעור שהגישו לבית המשפט העליון נדחה. השוטרים הורשעו בהנחת מטעני חבלה בביתו של העבריין מיכאל מור בנהריה, בתגובה לזריקת רימונים לעבר בתיהם וכן איומים על בני משפחותיהם מצד מור. עם כניסתו לכלא אמר חדד כי "התקופה הזאת תעבור. אם תהיה חנינה מהנשיא מה טוב, אבל אנחנו נכנסים לכלא בראש מורם".

"התרענו בפני ביהמ"ש העליון"

פרקליטם של השוטרים, עו"ד רונאל פישר, אמר בעקרות התקרית: "התרענו בפני בית המשפט העליון, בפני נשיא המדינה, בפני שר המשפטים והשר לביטחון פנים ובפני משטרת ישראל, שהשוטרים מנהריה לא רק היו בסכנת חיים ממשית שעה שנדרשו לפעול מול ארגוני פשיעה בעיר נהריה, אלא שסכנה ממשית זו מרחפת מעל ראשם אף היום, יום-יום, שעה-שעה".

הוא הוסיף כי "אלדד, השוטרים האחרים, ובני משפחותיהם נמצאים במעקב קבוע על ידי עבריינים במטרה לפגוע בהם ולנקום בהם על כך שניסו להשליט סדר בעיר. פרשה זו לא תסתיים בחנינה של השוטרים. זאת תהיה התחלה של פרשה חדשה, אלא שהפעם מישהו אחר יצטרך לתת את הדין, כפי שהיה צריך להיות מלכתחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully