וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ בירך האפיפיור: "האומץ שהפגנת יחזק יחסינו"

3.3.2011 / 16:41

לאחר שדווח כי האפיפיור ידחה בספרו את ההאשמה כי היהודים אחראים למות ישו, כתב רה"מ נתניהו לכס הקדוש על אומץ הלב שהפגין "בדחיית טענת השווא ששימשה בסיס לשנאת יהודים לאורך שנים"

בעקבות פרסום ספרו החדש של האפיפיור בנדיקטוס ה-16, בו הוא מבטל את ההאשמה לפיה היהודים הם האחראים למותו של ישו, שלח היום (חמישי) רה"מ בנימין נתניהו מכתב ברכה לכס הקדוש. "אני מברך אותך על הדחייה התקיפה בספרך החדש של טענת השווא ששימשה בסיס לשנאת יהודים לאורך שנים", כתב נתניהו.

ראש הממשלה אף הציע להיפגש שוב עם האפיפיור: "תקוותי העזה שאומץ הלב שהפגנת יחזק את היחסים בין היהודים לבין הנוצרים מסביב לעולם ויסייע בקידום השלום והפיוס בדורות הבאים. אני מצפה לראותך שוב בקרוב ולהביע את הערכתי העמוקה כלפיך באופן אישי".

אתמול דווח כי האפיפיור קבע בספר שעתיד לצאת לאור בקרוב כי באמירות המופיעות בברית החדשה, בכתביהם של כמה מהשליחים, המייחסות ל"יהודים" את הסגרתו של ישו לרומאים, אין הכוונה ליהודים באופן כללי, אלא רק ליהודים מסוימים.

הספר, "ישו מנצרת: השבוע הקדוש, מהכניסה לירושלים ועד התחייה", הינו כרך שני בביוגרפיה שכתב האפיפיור על הולדתו ומותו של ישו. ישנם פרשנים המאשימים את היהודים במותו של ישו, אך האפיפיור מבטל את ההאשמות האלה נגד העם היהודי בספרו ואומר כי אין בסיס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully