וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מכרו כרטיסים להופעת ג'סטין ביבר מהכלא

רמי שני

3.3.2011 / 14:04

5 בני אדם, שניים מתוכם אסירים, נאשמים בביצוע עבירות מרמה לאחר שהתחזו לבכירים בבתי עסק שונים והצליחו לגנוב כספים ורכוש. בין היתר, התחזו למפיקי המופע של ג'סטין ביבר

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד חמישה בני אדם, שניים מתוכם אסירים מורשעים, בגין ביצוע עבירות של מרמה והונאה מתוך כתלי בית הסוהר. כתב האישום מפרט 26 אישומים, בין היתר, בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון ועבירות מס שונות. בין היתר, נאשמים החמישה שניסו למכור במרמה כרטיסים להופעתו של זמר הפופ ג'סטין ביבר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין רחל אלמקייס מפרקליטות מחוז דרום, אברהם עמר, לירן קולוש, שמעון אלמליח, מיכאל פוזיילוב ועמרי ואזנה חברו יחדיו כדי להשיג במרמה כספים מבתי עסק שונים.

שני האסירים, אברהם עמר ולירן קולוש, נאשמים כי הפעילו שליחים מטעמם על מנת לגבות כספים וציוד מבתי עסק. כל למשל, בחלק מהמקרים נודעו לעמר שמותיהם של נושאי תפקידים בכירים בבתי עסק שונים. עמר התקשר לבתי העסק, תוך התחזות לנושא תפקיד בכיר במקום, והורה לעובדים להעביר אליו ציוד של בית העסק או כסף מזומן באמצעות שליח. לצורך קבלת הציוד או הכסף, היה עמר שולח נהג מונית או שליח מטעמו לבית העסק, כדי שזה יאסוף את הציוד או הכסף ויעביר אותם אליו.

על פי כתב האישום, במקרים אחרים התחזה עמר לאישיות ידועה וקיבל במרמה או ניסה לקבל סחורות מבתי עסק. במקרים נוספים קיבל לידיו פרטי כרטיסי אשראי יחד עם פרטי בעליהם, באמצעותם ביצע רכישות שונות. באחד המקרים פרסמו הנאשמים הודעות בעיתונות לפיה הם עוסקים במכירת כרטיסים להופעה של הזמר ג'סטין ביבר. בעקבות זאת, פנו אליהם אנשים ומסרו את מספרי כרטיסי האשראי שלהם ככדי לקנות כביכול כרטיסים להופעה.

שלושת הגברים הנוספים נאשמים כי סייעו לעמר וקולוש בביצוע המעשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully