וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדאפי כוכב עליון: ישחק בסרט הערבי של שישי?

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

3.3.2011 / 13:13

אחרי ששליט לוב מועמר קדאפי יסיים את קריירת הרודנות שלו מחכה לו ככל הנראה קריירה בתחום הקולנוע. כוכב הקולנוע המצרי עאדל אימאם אמר כי משאלתו היא לביים סרט בכיכובו

שליט לוב מועמר קדאפי התפרסם לא מעט בזכות התנהלותו המגוחכת, נאומיו ההזויים, בגדיו המוזרים והתנהגותו המצחיקה. כעת, כשגוברות ההערכות ששלטונו עומד לקראת סיום, מקבל קדאפי הזדמנות לקריירה שנייה – והפעם כקומיקאי. כוכב הקולנוע הגדול ביותר במצרים, עאדל אימאם, המוכר לישראלים גם מהסרט הערבי בימי שישי, אמר כי משאלת חייו היא ששליט לוב מועמר קדאפי ישתתף באחד מסרטי הקומדיה שלו.

"הוא היה מצליח מאד ומשיג פופולריות רבה", אמר אימאם לעיתון המצרי 'אל-אחבאר'. "כשקדאפי ייפול, נאבד שחקן קומי מחונן. זאת משום שהוא מג'נון". אימאם, אחד האמנים הידועים והאהובים ביותר במצרים, שנחשב לאחד ממקורבי שלטונו של הנשיא לשעבר מובארק, תהה כיצד טוען קדאפי שהמפגינים נגד משטרו נטלו סמים: "איך קדאפי מאשים את הצעירים שמבצעים את המהפכה בנטילת כדורי הזייה בזמן שברור לחלוטין שהוא זה שנטל אותם?!".

אימאם העריך, כי לאחר שמרבית המנהיגים ברחבי העולם וראשי הפלגים בלוב התנערו משלטונו של קדאפי, הוא עומד לקראת קריסה: "הוא עומד לבדו נגד העם שלו. האדם הזה הוא פושע מלחמה ולא מאוזן מבחינה נפשית". אימאם הביע תמיכה בעם הלובי ואמר כי הוא גאה בהם על המהפכה שהם מבצעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully