וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד נדרס ליד הפעוטון: "הנהג זהיר, הרחוב מסוכן"

3.3.2011 / 12:52

אביה של המטפלת בפעוטון לידו נפצע קשה מאוד פעוט בן 3 מפגיעת רכב הסעות, טוען כי התאונה אירעה בשל הרחוב המסוכן ולא באשמת נהג הרכב. "רק הבוקר שכן אחר אמר כי בנו כמעט ונדרס פה"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: בועז ווליניץ, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בפעוטון שבסמוך לו נפצע באורח קשה פעוט בן שלוש מפגיעת רכב הסעות מתקשים לעכל את דבר המקרה, ומאשימים את תנאי הדרך במקום כאחראים לתאונה הקשה. נחום, אביה של המטפלת בפעוטון אמר לוואלה! חדשות, כי מדובר ברחוב מסוכן מאוד, וכי ילדים רבים כמעט ונפגעו בעת שחצו אותו. מצבו של הפעוט מוסיף להיות קשה אך יציב.

האב סיפר כי בתו מטפלת בילדים כבר שלוש שנים. לדבריו, הילד ככל הנראה הצליח להתחמק מן המטפלת דקות ספורות לאחר שהוריו הורידו אותו בפעוטון. האב הוסיף ואמר על חתנו, החשוד בדריסה, כי "הוא נהג זהיר אבל הרחוב הזה הוא סכנה אמיתית. רק הבוקר שכן אחר אמר כי בנו כמעט ונדרס. אני מאחל לילד החלמה מהירה".

תושבי שכונת כפר שלם פקדו את אזור הפעוטון לאחר התאונה והעלו טענות כלפי העירייה על הזנחת השכונה. לדבריהם, רחובות שלמים בשכונה אינם סלולים ואינם משולטים והרכבים חונים בה ללא סדר.

מחקירה ראשונית של נסיבות התאונה עולה, כי הפעוט יצא משער הפעוטון ללא השגחה, מסיבה שאינה ידועה. בעלה של הגננת, שככל הנראה לא הבחין בו, התניע את רכב ההסעות, נסע קדימה ופגע בפעוט. במשטרה בודקים חשד לרשלנות מצד הגננת ובעלה ונסיבות התאונה נחקרות באגף התנועה של משטרת מחוז ת"א. הפעוט פונה לבית החולים איכילוב והוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully