וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרישה מהאוצר: המשנה לראש אגף תקציבים עוזב

מוטי בסוק

3.3.2011 / 12:32

אחרי החשב הכללי ומנהל רשות המסים, הודיע היום המשנה לממונה על התקציבים במשרד האוצר על פרישתו מהמשרד בשבועות הקרובים, והצטרפותו למגזר העסקי

עוד פרישה מצמרת האוצר: לאחר ההודעות של מנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי והחשב הכללי שוקי אורן בשבועות האחרונים על פרישתם מהתפקיד ומהאוצר, הודיע היום המשנה לממונה על התקציבים במשרד האוצר, שרון גמבשו, על פרישתו מהמשרד בשבועות הקרובים. גמבשו אמור להצטרף למגזר העסקי.

גמבשו (36) מכהן מזה למעלה מארבע שנים כסגן ובהמשך כמשנה לממונה על התקציבים. הוא מונה לתפקיד הסגן על ידי מי שהיה אז ראש אגף תקציבים, קובי הבר. במסגרת תפקידו, הוא ריכז את תחומי הפנים, הנדל"ן, ההגירה, הפריפריה, המיעוטים, התרבות, הספורט והדתות.

גמבשו הוא בעל תואר בוגר בכלכלה וניהול, תואר מוסמך במינהל עסקים ותואר מוסמך נוסף במשפטים. הוא הצטרף לאגף התקציבים במשרד האוצר לפני כ-11 שנים ושימש בתפקידים שונים, ביניהם, כסגן הממונה על התקציבים לנושאי מאקרו וכלכלה וכרכז תחומי שיכון ובינוי ורכז נושאי בטחון פנים ותעשיות בטחוניות.

במסגרת תפקידיו, היה גמבשו שותף מרכזי בקידום רפורמות ומהלכים שונים שהוביל אגף תקציבים, בהן הרפורמה במינהל מקרקעי ישראל, מדיניות הגירת עבודה, הקמת קרן מנוף, הסדר סוגיית קרקעות הבדואים בנגב ועוד.

הממונה על התקציבים, ד"ר אודי ניסן, הודה לגמבשו על שנותיו באגף ואמר: "יכולותיו האישיות של שרון ניכרות בתרומתו המקצועית לתחומי העשייה של האגף ובקידום רפורמות משקיות בעשור האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully