וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי משרד החוץ שוקל לחדש את העיצומים

פנחס וולף

2.3.2011 / 13:49

חמישה שבועות לאחר שהגיעו להסכם עם משרד האוצר, שוקלים עובדי משרד החוץ לחדש את עיצומיהם. "לא חלה שום התקדמות במימוש ההסכמות שהושגו"

ועד העובדים של משרד החוץ שוקל לחדש את העיצומים בהם נקט עד לפני חמישה שבועות. יו"ר ועדת העובדים, חנן גודר, סיפר היום (חמישי) לוואלה! חדשות כי למרות שהוועד והנהלת המשרד הגיעו לסיכומים עם משרד האוצר על שיפור תנאי עובדי משרד החוץ, האוצר לא יצר עמם קשר מאז שפסקו העיצומים.

"התזה האנושית אומרת שמה שדחוף אתה מטפל בו. ברגע שהפסקנו את העיצומים זה הפסיק להיות דחוף", אמר גודר. "עד היום לא חלה שום התקדמות במימוש ההסכמות עליהם הוסכם בין העובדים ונציגי האוצר וההסתדרות. מאז הסתיימו העיצומים, לא הוגשה לעובדים אפילו טיוטה ראשונית של ההסכם אליו הגיעו הצדדים. כתוצאה מכך, שוקלים העובדים בשירות החוץ חזרה למתווה העיצומים בו נקטו בעבר".

במהלך השבועות האחרונים, עובדי המשרד לחצו על ועד העובדים לחדש העיצומים, בעקבות היחס שהם מקבלים לטענתם ממשרד האוצר. לדברי גודר, גם היום הוא פנה לאנשי האוצר בדרישה לקבל לידיו את טיוטת ההסכם. התשובה שקיבל היא שמחר תגיע אליו הטיוטה. "זו הפעם המי יודע כמה שאומרים לי 'מחר תהיה טיוטה'", אמר בזעם. "גרמנו לנזק ביטחוני משמעותי למדינת ישראל בעיצומים האלה. אז צריך לחזור לזה?", תמה.

מטרת הוועד היא לגרום לכך שתוספת השכר המובטחת תינתן החל ממשכורת חודש אפריל, כדי שהעובדים יוכלו לקנות מצרכים לחג הפסח. לשם כך, הם צריכים לחתום על ההסכמות במהלך עשרת הימים הקרובים. "מביש איך האוצר מתנהל, ואנחנו מאוד מצרים על כך שלא מממשים סיכומים", קבע גודר.

ממשרד האוצר נמסר בתגובה כי, "משרד האוצר הוא משרד קטן. מעט אנשים עושים הרבה עבודה, וכרגע המשרד מטפל גם בנושאים של העובדים הסוציאליים ונושאים נוספים. הנושא של עובדי משרד החוץ הוא בחשיבות גבוהה, וברגע שהטיוטה תושלם היא תועבר אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully