וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סלע יישאר בביה"ח סורוקה לצורך השגחה

רמי שני

2.3.2011 / 17:23

אחד האסירים בכלא קידר בדרום תקף ככל הנראה את בני סלע וגרם לו לפציעות בראשו. סלע פונה לבית החולים סורוקה בב"ש והאסיר התוקף נחקר

האנס בני סלע הותקף הבוקר (רביעי) בעת שסייר בחצר כלא אוהלי קידר בבאר שבע, שם הוא כלוא. מבדיקה ראשונית שערך שירות בתי הסוהר עולה כי סלע הותקף על ידי שני אסירים שהיכו אותו באגרופים וגרמו לו חבלות בגופו ופניו. סלע, סוהרים שהבחינו בנעשה הפרידו בין סלע לתוקפיו שלטענתו נפגע באפו, הובהל לחדר המיון בבית החולים סורוקה בבאר שבע כדי לאבחן את מצבו, ולאחר בדיקות הוחלט להשאירו בבית החולים להשגחה. שני התוקפים נמסרו לידי המשטרה לצורך חקירה וההערכה היא כי הקטטה פרצה על רקע סכסוך קודם.

סלע נידון ב-2001 ל-35 שנות מאסר לאחר שהודה במסגרת הסדר טיעון בביצוע 13 מעשי אונס ומעשים מגונים. מאז התלוננו נגדו מספר סוהרות על כך שביצע בפניהן מעשים מגונים. ב-2004 חשף את איבר מינו בפני סוהרות בכלא "ניצן". ב-2005 הוא ביצע מעשה מגונה בפני סטודנטית לעבודה סוציאלית שראיינה אותו.

ב-2006 נמלט סלע מחניית בית המשפט המחוזי בתל אביב ובתום מצוד שנערך אחריו במשך מספר ימים הוא נלכד והוחזר לכלא. כשבוע וחצי לאחר שנלכד, התלוננה קצינה בכלא רימונים בשרון על כך שבזמן ששוחחה עם סלע מבעד לאשנב גילתה שהוא מאונן. בינואר 2008 התלוננה סוהרת מיחידת נחשון של השב"ס על כך שסלע חשף בפניה את איבר מינו בתא המעצר של בית משפט השלום בטבריה.

(עדכון ראשון: 13:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully