וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקות נשמעו ברחבי הארץ, פיקוד העורף: מדובר בתקלה

אריאל נוי וקובי מנדל

2.3.2011 / 12:14

צפירה עולה ויורדת נשמעה במוקדים שונים ברחבי הארץ. לדברי פיקוד העורף, מדובר אזעקת שווא שמקורה בתקלה במערכת הצופרים. גננת בחדרה: "נבהלנו נורא והכנסנו את הילדים לחדר הביטחון"

אעזקת שווא: צפירה עולה ויורדת נשמעה בצהריים (רביעי) ברחבי הארץ, אף שלא היתה התראה על ניסוי צופרים מתקרב. מפיקוד העורף נמסר כי מדובר באזעקות שווא שנבעו מתקלה. בין השאר נשמעו אזעקות באזור תל אביב, בראשל"צ, בחולון, בקיסריה, חדרה, נתניה, עכו ואזור נהריה.

יעל ממושב ליד נהריה סיפרה לוואלה! חדשות: "פתאום החלה אזעקה ורצתי עם הילדה על הידיים לתוך הבית. צלצלתי מהר לבעלי ואמרתי לו שיש טילים. רק אח"כ הבנתי שזו בכלל הייתה תקלה".

למוקד העירוני בחדרה הגיעו מאות פניות של תושבים מודאגים אך העובדים לא ידעו תחילה להסביר מה מקור האזעקה. גננת מאחד הגנים באזור סיפרה לוואלה! חדשות כי "יש לי כ-20 ילדים בגן ועם הישמע האזעקה היתה בהלה נוראית. מיד הכנסנו את הילדים לחדר הביטחון ולא ידענו מה קורה. התקשרנו למוקד העירייה, אך לא ידעו לתת לנו תשובות". לדבריה, צוות הגן והילדים יצאו מחדר הביטחון לאחר שקיבלו הודעה מאחד מהורי הילדים בגן כי מדובר היה באזעקת שווא.

דובר מרחב הצפון, יהודה ממן הוסיף כי "לאור הפניות הרבות של האזרחים אנחנו מרגיעים את הציבור ומודיעים כי מדובר בתקלות בלבד".

  • עוד באותו נושא:
  • אעזקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully