וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב לנער שנעצר בי-ם: "זה מחיר הנאמנות לארץ"

יהושע בריינר

2.3.2011 / 11:13

הוריהם של הנערים, נגדם הוגשו כתבי אישום בגין חסימת כבישים והפרות סדר עקב הריסת מבנים בשומרון, לא מתרגשים מישיבת הילדים בתא המעצר. "כנראה שזה המחיר שמשלמים על נאמנות למדינה"

"כנראה שזה המחיר שמשלמים על נאמנות לארץ ישראל", כך אמר היום (רביעי) אביו של אחד הנערים נגדם הוגשו כתבי האישום בבית משפט השלום בירושלים בעקבות חסימת כבישים בעיר במחאה על הריסת מבנים במאחז חוות גלעד. לדברי פעילי הימין, מדובר בפעולות מחאה בעקבות "אלימות קשה של המשטרה" במהלך הריסת המבנים במאחז ביום ראשון האחרון.

"מצד אחד זה לא נעים שכן הילד בילה את הלילה בתא מעצר במגרש הרוסים", מודה האב שהגיע לחתום על ערבות לבנו בן ה-16 בבית המשפט, "אולם מצד שני, כנראה שזה המחיר שאנו צריך לשלם על נאמנות לארץ, שכן ארץ ישראל נקנית בייסורים". לאב יש בן נוסף המתגורר בחוות גלעד וחווה על בשרו את האלימות הנוראית ואת ירי כדורי הצבע שבוצע כלפי התושבים שם. "זה לא היה פיינטבול", אמר האב.

לדברי האב, שמתגורר עם משפחתו בירושלים, חסימת כבישים היא מעשה שולי לעומת פעילות כוחות הביטחון בעת הריסת המאחז. "במקרה הזה חצה שר הביטחון את כל הקווים האדומים, והציבור שלנו לא יהיה לנצח שק החבטות של אהוד ברק ודומיו. ישנם סטודנטים ו-וועדי עובדים שחוסמים כבישים על כסף, אז אני מאמין שאם מישהו חוסם כביש על ערכים אידיאליים זה לא פחות חשוב".

האב מסביר את הבעייתיות שבין חינוך ילדיו והתגובה נוכח הריסת היישובים ביהודה ושומרון. "הנערים שנעצרו אינם אשמים אלא מי שהביאו אותם לבצע את המעשים, אם אכן בוצעו. הבן שלנו לומד בבית ספר שמחנך לערכים, אבל כשראה מה שקורה בחוות גלעד נסע לשם ישר. אנחנו לא יכולים לחנך את הילד לאהבת ארץ ישראל, וכשיש משהו שכזה על הפרק להגיד לו שכל מה שחונך עליו נשאר על הנייר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully