וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב שלמה דיכובסקי נבחר למנכ"ל בתיה"ד הרבניים

מוטי לוי

1.3.2011 / 19:17

הרב שלמה דיכובסקי, מועמדו של שר המשפטים יעקב נאמן, נבחר הערב למנכ"ל בתי הדין הרבניים. "הוא תלמיד חכם שמוכן לעסוק בשפיר ושליה של בתי הדין", בירכו בתנועת "נאמני תורה ועבודה"

הוועדה למינוי דיינים התכנסה הערב (שלישי) במשרד המשפטים להחלטה בדבר מינויים לבתי הדין הרבניים. הוועדה בחרה מנכ"ל קבוע למשך שנה לבתי הדין: הרב שלמה דיכובסקי, מי שכיהן עד עתה כמנכ"ל הזמני, ושנחשב למועמדו של יו"ר הוועדה, שר המשפטים יעקב נאמן. בניגוד לפרסומים קודמים, הוועדה לא דנה בישיבתה במינוי דיינים חדשים לבית הדין הרבני הגדול, בשל חילוקי דעות שהתגלעו בין חבריה.

תנועת "נאמני תורה ועבודה" מסרה בתגובה למינוי כי "נכונותו של הרב דיכובסקי, בכיר דייני ישראל, לעסוק בשפיר ושליה של מערכת בתי הדין הרבניים, תתרום לכבודם ולתפקודם. חזקה על תלמיד חכם שכמותו שלא תצא תקלה מתחת ידו".

בתנועה גם חיזקו את החלטת הוועדה "להימנע ממינוי דיינים שאינם יושבים בתוך עמם". אנשיה מסרו הערב לוואלה! חדשות כי "עדיף לעכב מינוי דיינים חדשים מאשר למנות מועמדים בלתי מתאימים לתפקיד. התנועה קראה לוועדה למנות לבית הדין הגדול "דיינים בעלי השקפת עולם של בית הלל וכוחא דהיתרא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully