וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין מיכאל מור נעצר בחשד לסחיטה באיומים

קובי מנדל

1.3.2011 / 15:56

המשטרה עצרה את העבריין מנהריה בחשד שיחד עם שלושה מאנשיו סחט באיומים איש עסקים בעיר. ע"פ החשד, הם גבו עבור האיש כסף שאדם שלישי היה חייב לו, אולם לא הסכימו להעביר החוב

חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מרחב הגליל עצרו הבוקר (שלישי) את העבריין מנהריה מיכאל מור ועוד שלושה מאנשיו, בחשד שניסו לסחוט איש עסקים בעיר. המשטרה תבקש להאריך את מעצר הארבעה בבית משפט השלום בעכו.

על פי החשד, איש העסקים ביקש לגבות חוב שנצבר לזכותו בסכום של מאות אלפי שקלים מאדם אחר ופנה בעניין למור. המשטרה טוענת כי מור ואנשיו גנבו את אותו הסכום ואיימו על איש העסקים כי לא יקבל את הכסף אותו גבו עבורו.

בחודש נובמבר נעצר מור בחשד שהחזיק עם שניים מאנשיו רכוש גנוב ובחשד שהדיח עמם קטינה לשימוש באלכוהול. המעצר של השלושה התבצע בצימר בכפר ורדים. השלושה חשודים שסיפקו את המשקה האלכוהולי לקטינה אחת לפחות ששהתה עמם בצימר וכן ששידלו אותה לשתות את המשקה.

בחודש ספטמבר 2009 גזר בית משפט השלום בנצרת 11 חודשי מאסר על מור, לאחר שהורשע באיומים ובסחיטה באיומים. מור שהוחזק במעצר מאז פברואר באותה השנה, שוחרר ממעצרו חודשיים לאחר מתן גזר הדין, ומאז הספיק להיעצר מספר פעמים נוספות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully