וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בניסיון רצח גרושתו: בן למשפחת אבוטבול

אריאל נוי וקובי מנדל

1.3.2011 / 12:48

אחיהם של פליקס וצ'רלי אבוטבול חשוד שניסה לפגוע בגרושתו ובנו, לאחר שהגיע עם אקדח דרוך לדירתם בזכרון יעקב. הוא מסרב לשתף פעולה עם החוקרים ומעצרו הוארך ב-6 ימים

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית משפט השלום בחדרה האריך היום (שלישי) בשישה ימים את מעצרו של לוסיאן פנחס-תבל (אבוטבול), בן 66 ואחד מבני משפחת הפשע הנתנייתית אבוטבול, החשוד שניסה לרצוח הבוקר את אשתו לשעבר ובנו בבנימינה. השופטת קרן אניספלד אמרה בהארכת המעצר, כי ישנה עילה לחשדות לפיהם ניסה לגרום למותם. החשוד הוא אחיו של פליקס אבוטבול, שחוסל בפראג ב-2002 ושל העבריין צ'רלי אבוטבול.

רב פקד פנחס מנצור, ראש אגף החקירות במשטרת זכרון יעקב, טען במהלך הדיון כי מדובר בעבירה חמורה מאוד, וציין כי החשוד עצור מאז הלילה, אקדחו נמצא בידי המשטרה ומלבד לניסיון גרימת מוות הוא חשוד גם בהחזקת סם שלא לשימוש לעצמי. החשוד לא משתף פעולה עם חוקריו ושומר על זכות השתיקה.

פרקליטו, עו"ד ארבל עמי-גא טען בדיון כי הוא "סבור שהתמונה שעולה מחומר הראיות כרגע אינה תמונה מלאה ואני אבקש מהמשטרה לחקור את כל הכיוונים שעולים ושלא עולים מחומר הראיות, היות ומדובר פה בחשוד שיכול להיות שניסו לעשות לו איזשהו מארב. לגבי הנשק, נבקש שיבדקו אם יש טביעת אצבע עליו, היות ואני סבור שזה לא נשק שלו והוא לא נגע בו ואני לא בטוח אם מישהו ראה אותו מחזיק את זה. רק אציין שמהבקשה ניכר שמדובר בארוע חמור ומנסים להעלות פה את כל הדברים לתקשורת ולכותרות, אך אני סבור שההר יוליד עכבר בסופו של דבר גם במקרה זה". השופטת כאמור לא הסכימה עימו, ציינה כי קיים חשד לשיבוש חקירה, הוסיפה כי מהראיות קיים חשד סביר שאכן ביצע את המעשים ולכן האריכה את מעצרו.

מחקירת המשטרה עולה, כי החשוד הגיע לבנימינה כדי לפגוע, לפי החשד, בגרושתו, בת 55 ובבנם בן ה-29. שכנים הבחינו בו כשהוא צועק, בכניסה לבניין בו מתגוררת האישה עם בנם ועם אמה, "אני אפגע בך". בעקבות כך הוזעקו למקום שוטרים מהתחנה המקומית, שהצליחו להשתלט עליו, לאחר שהשליך את האקדח שהיה ברשותו. בחקירה הראשונית התברר כי האקדח היה גנוב והוא היה דרוך עם כדור בקנה. על פי ההערכה, הרקע למעשה הוא חשד של אבוטבול שגרושתו מתרועעת עם גבר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully