וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ממתין לעונש: קצב פינה את לשכת הפאר שלו

גלעד גרוסמן

1.3.2011 / 9:29

שלושה שבועות לפני מתן גזר הדין בעניינו, החליט הנשיא לשעבר שהורשע בשורת עבירות מין, לפנות באופן עצמאי את לשכת הפאר שהמדינה שוכרת עבורו ברמת גן

נערך ליום שאחרי גזר הדין: הנשיא לשעבר משה קצב לא ממתין לסיום ההליך המשפטי נגדו, ופינה כבר לפני כשבועיים את לשכתו ברמת גן. למרות שהחוק מתיר לקצב לשמור על הלשכה ולהנות מהשירותים הנלווים עד סיום ההליך המשפטי בעניינו, קרי, עד לתום הערעור שהוא צפוי להגיש על הרשעתו ועל העונש שייגזר עליו, קצב החליט כבר לאחר הכרעת הדין שלא ראוי שימשיך לשמור על הלשכה, ופינה אותה באופן עצמאי.

הלשכה אליה נכנס קצב בסוף 2008 משתרעת על 120 מ"ר בקומה ה-49 ב"מגדלי אביב", והמדינה משלמת עליה דמי שכירות חודשיים של כ-13 אלף שקלים. לאור הנסיבות, בעליו של הנכס הסכים לסיים את חוזה השכירות באמצע אפריל השנה. על פי מקורביו של קצב, בתקופה האחרונה הוא בכל מקרה מבלה את רוב זמנו בביתו בקרית מלאכי ולכן אין לו צורך בלשכה המפוארת.

בית המשפט המחוזי בתל אביב הודיע בתחילת השבוע כי גזר הדין במשפטו של קצב, שהורשע בשורה של עבירות מין, נדחה מ-8 במרץ, ליום שלישי 22 במרץ. גזר הדין היה אמור להינתן ביום האישה הבינלאומי, ולא ניתן הסבר לדחייה. עם זאת, ההחלטה על הדחייה התקבלה מבלי שסנגורי קצב או הפרקליטות פנו לבית המשפט. הפרקליטות ביקשה באחרונה מבית המשפט המחוזי בתל אביב לגזור "עונש מאסר ממושך" על הנשיא לשעבר, ולחייבו לפצות את המתלוננות "פיצוי משמעותי". מנגד, ההגנה ביקשה שלא לגזור עליו מאסר בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully