וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלשים חיפשו סמים - החשוד נפל מקומה 4 ונפצע קשה

רמי שני

28.2.2011 / 18:25

בלשי משטרה הגיעו לדירה בבאר שבע כדי לחפש סמים. צעיר ששהה בדירה עלה על חלון ונפל מהקומה הרביעית. מד"א פינה אותו במצב קשה לסורוקה. המשטרה: הוא ניסה להימלט

המשטרה החלה לחקור את נסיבות נפילתו הערב (שני) של צעיר בן 27 מחלון בדירה בקומה הרביעית ברחוב אריה דולצ'ין בבאר שבע. צוות של מגן דוד אדום ממרחב נגב פינה את הצעיר במצב קשה לבית החולים סורוקה בעיר. לטענת השוטרים, הצעיר נפל לאחר שניסה להימלט מבלשים שהגיעו לדירה כדי לחפש סמים. עוד טוענים במשטרה, כי ברגע שבדירה נמצאו סמים, עלה הצעיר על החלון בדירה ואז צנח אל הקרקע.

לפני כשלושה שבועות אירע מקרה דומה ביפו. במקרה זה נחנק תושב תל אביב בן 55 למוות, במהלך פעילות יזומה של שוטרי מרחב יפתח לחיפוש סמים בפרדס אבו-סייף ברחוב רובין ביפו. בלשי המרחב הבחינו באיש כשהוא רוכש מנת סם מאדם אחר וכשהם ניגשו אליו, החשוד בלע את הסם, הביע התנגדות לבדיקה, נחנק ואיבד את הכרתו.

צוות מגן דוד אדום של מרחב דן שהוזעק אז למקום, ניסה לבצע באיש פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו. גופתו של האיש הועברה לבדיקת נסיבות המוות במכון לרפואה משפטית באבו-כביר ובמקביל נפתחה חקירה במחלקה לחקירות שוטרים ובמשטרת מחוז תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully