וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "יש להיזהר כדי להגן על הקיים ביו"ש"

פנחס וולף

28.2.2011 / 17:48

ראשי יישובים החברים בליכוד דיברו בזכות מכרזי בנייה חדשה בשטחי יו"ש. ראש הממשלה נתניהו הגיב בזעם: "אנשים לא מבינים איפה הם חיים. אנחנו יכולים להיכנס בקיר, אני לא נוהג כך"

ראשי יישובים החברים בליכוד, הביעו אחר הצהריים (שני) במהלך ישיבת סיעת הליכוד את דעתם בזכות מכרזי בנייה חדשה בשטחי יהודה ושומרון. אמירה זו עוררה תרעומת אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו. ראש הממשלה השיב כי "אנשים לא מבינים איפה הם חיים. אם אתם לא חיים בעולם הזה, אפשר להתעלם מהכל ואני מציע להיזהר כדי להגן על הבנייה הקיימת, כי מה שעומד על הפרק זו הבנייה הקיימת ולא החדשה".

נתניהו הוסיף כי "כולנו רוצים לחזק את ההתיישבות ולכן לא כדאי להתעלם מזה. אנחנו כמה שבועות אחרי החלטת קוורטט ואחרי הטלת הווטו של ארצות הברית ולפני עוד החלטת קוורטט ולכן צריך להתחשב במציאות בה אנו חיים. כאשר משתנים סדרי עולם במזרח התיכון, יש כאלה המבקשים למצוא פתרון מתחת לפנס ולא צריך לעזור להם בזה".

עוד אמר נתניהו כי "אני ראש הממשלה ויש לי אחריות למדינה. אנחנו אומנם יכולים להיכנס עם הראש בקיר, אך אני לא נוהג כך. יש בנייה ביו"ש, נכון שבכמה מקומות אין מכרזים וזה נבדק. כעת אנחנו במאמצים לשמור על הבנייה הקיימת. אנחנו במציאות בינלאומית מאוד קשה וגם הווטו האמריקאי במועצת הביטחון הושג במאמץ רב. אנחנו יכולים להתעלם מהכל ולהגיד 'אין בעיה', אך כראש הממשלה שאחראי על המדינה הזו, יש לי את האחריות הכוללת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully