וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בצרורות: לעובדות הסוציאליות ביפו אין מים

28.2.2011 / 17:24

עקב עבודות תשתית שמבצעת עיריית תל אביב-יפו, נותק בניין משרד הרווחה בשדרות ירושלים מזרם המים. העובדות נאלצות לעשות את צרכיהן במסעדה סמוכה

בניין משרד הרווחה במחוז תל אביב מרכז בשדרות ירושלים ביפו מנותק מזה כשלושה ימים מזרם המים, זאת בשל עבודות תשתית אותן מבצעת עיריית תל אביב-יפו ברחוב. העירייה מבצעת עבודות שיפוץ תשתית בשדרות ירושלים מזה מספר שבועות. העבודות אף מקשות על הגישה לבניין המאכלס כ-200 עובדים. היום בשעה 13:00 ניתנה הוראה לכל העובדים ללכת לבתיהם, אולם מחר, ככל הידוע לעובדים, תתחדש העבודה.

ש' עובדת סוציאלית העובדת במקום סיפרה כי "אין לנו מקום לעשות בו את צרכינו. ואנחנו נאלצים ללכת ל'מקדונלדס' הסמוך, אנחנו לא מסוגלות לעבוד". לדבריה, "פנינו לפני כמה ימים למשרד הבריאות כדי לקבל את חוות דעתם בנושא והם המליצו לנו ללכת הביתה כי במקום העבודה לא מתקיימים תנאים תברואתיים נאותים, אבל אנחנו יודעות שאם נלך הביתה על דעת עצמנו לא נקבל משכורות". ש' הוסיפה כי "מבחינה מקצועית יש פעולות כמו בדיקות שתן שצריכות להתקיים בבניין במסגרת שירות המבחן והן אינן מתקיימות בשל הניתוק מהמים".

אריאלה שגב, מנהלת מחוז תל אביב מרכז במשרד הרווחה אמרה כי "קיבלנו הודעה מקדימה על כך שכל השבוע לא יהיו מים. בשעות הקרובות נקבל החלטה סופית אם ממשיכים לעבוד כסדרה או לשחרר העובדים". לדברי שגב גם מחר ישוחררו העובדים בשעות צהרים.

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה כי "בשדרות ירושלים ביפו מתבצעות עבודות להנחת צינורות מים חדשים. כתוצאה מהעבודות ייתכנו שיבושים באספקת המים בשדרות ירושלים וברחובות הסמוכים מיום א' 27.2.2011 עד ליום ה' 3.3.2011 בשעות 17:00-09:00. עיריית תל-אביב-יפו הציבה שתי מכליות מים לטובת התושבים באזור עד לחידוש מלא של אספקת המים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully