וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דברי הרב אבינר על משה קצב - חילול השם"

מוטי לוי

28.2.2011 / 16:10

הרב שלמה אבינר תקף בשיחה עם תלמידיו את הרשעתו של הנשיא לשעבר משה קצב באונס. דקאן מכללת "שערי משפט" אביעד כהן תקף את אבינר ואמר כי מדובר בחילול השם וביזוי תורה

ד"ר אביעד הכהן, דקאן מכללת "שערי משפט" ואיש הציונות הדתית אשר ייצג אף את ארגוני הנשים בעתירה לביטול הסדר הטיעון עם הנשיא לשעבר משה קצב, הגיב היום (שני) בשיחה עם וואלה! חדשות לדברי הרב שלמה אבינר. אבינר יצא כנגד הרשעת הנשיא לשעבר משה קצב על ידי בית המשפט.

ד"ר הכהן אמר כי "אוי לאוזניים שכך שומעות. יש לקוות שדברים כאלה, ודברים הדומים להם, לא יצאו מפיו של רב בישראל, לא בתוכנם ולא בסגנונם. אם חס וחלילה הדברים נכונים, יש בהם גם חילול השם וגם ביזוי התורה". הכהן הוסיף כי "אדם שמגן, בלהיטות יתר ובחירוף נפש על אנס שהורשע בדין, מבלי שקרא את חומר הראיות ומבלי שנפגש עם קורבנותיו, אינו ראוי לכך שדבריו בהקשר זה יישמעו ברצינות".

"תורת ישראל משווה את האנס לרוצח ואומרת כי 'כאשר יקום איש על רעהו ורצחו נפש כן הדבר הזה, צעקה הנערה בעיר ואין מושיע לה', וכבר נאמר בתלמוד שדי בחשד בלבד ש'יוצא בעיר' על אדם שעסקו עם הנשים כדי להדיחו ממשרתו, קל וחומר כאשר מדובר במי שיש נגדו הררי עדויות על מעשי אונס, מעשים מגונים והטרדות שנעשו לאורך שנים", אמר הכהן. "חכמינו כבר אמרו שסייג לחוכמה - שתיקה. חבל מאד שיש רבנים בישראל שמוציאים שם רע על תורת ישראל, ואינם מבינים את תוצאותיהם ההרסניות של הדברים היוצאים מפיהם".

בשיחה עם תלמידיו אמר אבינר כי "האם להאמין לבית המשפט שהחליט שהנשיא לשעבר פשע וחטא? תשובה - לא. וזה לא אומר שכל דבר שבית המשפט מחליט זה לא נכון, אבל לא כל דבר שהוא מחליט זה כן...". לדברי אבינר, "במקרה שלנו בכלל: שופט אחד היה גוי, ערבי-נוצרי, אז זה בכלל ערכאות של גויים לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully