וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומדים על שלהם: בודקי ה"ויאגרה" פתחו בשביתה

אריאל נוי

28.2.2011 / 14:30

עובדי מעבדות התקנים של משרד הבריאות זועמים על כוונת משרד להעביר את האחריות על בדיקת תרופת האונות לידי המשווקים, ובכך להביא לפיטורי עובדים במכון - לכן פתחו בשביתה

עובדי מעבדות התקנים של משרד הבריאות פתחו היום (שני) בעיצומים והפסיקו את כל הבדיקות הקשורות בתרופת האונות ויאגרה. העובדים מבקשים למחות על כך שחלקם אינם כלולים בהסכם עבודה קיבוצי כמו שאר העובדים וכן נגד כוונת המשרד לבטל את הדרישה מיבואני תרופת הוויאגרה לקבל את אישור המכון טרם שיווק התרופה, החלטה שעשויה להביא לפיטורי עובדי המעבדות העוסקים בנושא. ההחלטה על העיצומים התקבלה אמש בתום ישיבת שכינסו העובדים.

ראש איגוד עובדי המעבדות והמיקרוביולוגים, אשר גולדשלגר, מסר לוואלה! חדשות כי "לפני חודשיים משרד הבריאות החליט לבדוק תרופות ולתת חשיבות לתרופות מצילות חיים. על כן נוצר מצב בו תרופות שאינן מצילות חיים, דוגמת הוויאגרה. משמעתו ההחלטה היא הפחתת ההגבלה על יבואני התרופות". גולדלשגר הוסיף כי "בעקבות זאת, עובדים רבים במכון התקנים עשויים למצוא עצמם מפוטרים, שכן אין בהם צורך".

משמעות החלטת משרד הבריאות, אם תצא אל הפועל, היא כי היבואן עצמו יהיה אחראי לבדיקת התרופות בטרם יצאו אל השוק. הצורך בבדיקה טרם השיווק, החל עם הצפת השוק בתרופות ויאגרה מזויפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully