וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בדואי נהרג מפיצוץ נפל של תחמושת בדרום

רמי שני

28.2.2011 / 13:32

נער בדואי שרעה את צאן משפחתו נהרג מפיצוץ נפל תחמושת בו שיחק סמוך לערד. במקום נמצאו אמצעי לחימה נוספים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה

ג'מאל מעבדה, תושב הפזורה הבדואית כבן 15 נהרג היום (שני) מהתפוצצות נפל של פגז בקוטר 105 מ"מ סמוך לערד. מחקירה ראשונית עולה כי הנער וחברו ליוו עדר צאן שהיה שייך למשפחתו של אחד מהם, ונכנסו לשטח שאינו מוגדר כשטח אש. אחד מהם מצא את נפל התחמושת, ובעת שהזיז אותו ממקומו או שיחק בו, התפוצץ הרימון וגרם לו לפציעות חמורות. הנער השני, שלא נפגע מהפיצוץ, הזעיק למקום צוותי מד"א, שקבעו את מותו של חברו. בזירת האירוע נמצאו עוד כמה אמצעי לחימה שכנראה הועברו למקום בנסיבות שטרם הובררו.

לזירה הגיעו גם חוקרים של משטרת ערד שפתחו בחקירת המקרה וסגרו את האזור לתנועה מחשש להימצאותם של נפלי תחמושת נוספים. בשלב זה לא ברורות נסיבות הימצאות הרימון במקום. יצויין כי בשנים האחרונות אירעו בישראל כמה מקרים בהם נפגעו רועי צאן, לרוב נערים, מהתפוצצות נפלי תחמושת.

גם לפני שלושה חודשים נפצע קשה צעיר בן 18 מטירה, לאחר שנפגע מרימון בו שיחק. צוות מד"א פינה אותו כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully