וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל שרצח והתאבד במסד כתב: "אני מצטער"

עידן אבני

28.2.2011 / 12:01

ברכבו של משה קליין, החשוד שרצח את אשתו מירי והתאבד, נמצא מכתב בו הביע צער לכאורה על הרצח. ב-2008 הוגש נגדו אישום לאחר שתקף אותה, אך הוא לא הורשע - ונשלח לשירות המבחן בלבד

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יובל בן אבו, דניאל בוק. עריכה:גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

יממה לאחר שנמצאו גופותיהם של הזוג מירי ומשה קליין בביתם בישוב מסד בצפון, הולכת ומתבהרת התמונה באשר לנסיבות האירוע. הבוקר (שני) נמצא ברכבו של משה קליין, החשוד שרצח את אשתו, מכתב התאבדות בו הוא מבקש סליחה. המכתב נמצא בבדיקת זיהוי פלילי ובמשטרת טבריה עדיין מנסים לבדוק מהיכן הגיע האקדח ששימש ככלי הרצח. מבדיקה ראשונית התברר כי לא מדובר באקדח השייך לחברת האבטחה בה הועסק קליין.

עוד נודע כי ב-2008 הוגש נגד קליין כתב אישום לאחר שתקף את אשתו כמה פעמים. הוא איים עליה לאחר שביקשה להיפרד ממנו, ואמר לה: "את חייבת לחיות איתי גם אם את לא מעוניינת בכך". כתב האישום מתאר כיצד קליין, שהתנדב במשמר האזרחי במשך מספר שנים, "הנאשם שם את ידו על הגרון המתלוננת ואמר לה תיזהרי ממני'".

בתחילה הכחיש קליין את שיוחס לו, ורק לאחר שעבר תסקיר מבחן הודה בעבירות. "אני מצטער צער רב ועמוק", אמר אז בבית המשפט. בטיעונים לעונש אמר עורך דינו כי קליין פוטר מעבודתו וכי הוא מנסה לבנות זוגיות חדשה ולמצוא עבודה. הוא לא הורשע בעבירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"אם בעל רוצה לרצוח את בת זוגו - שום מנגנון לא ימנע ממנו"

אמיר מונק, רכז הביטחון השוטף בישוב, סיפר כי מירי קליין עשתה כל מה שהיא יכולה בכדי להתריע על אלימות הבעל לשעבר. "שלוש שנים הם היו פרודים, היא פנתה לרשויות והגישה תלונה. היא חשבה שהיא מוגנת, אבל היא לא ציפתה לזה. אף אחד לא ציפה לזה. אני טעון וכועס על המערכת שיצאה ידי חובה עם צו הגנה", אמר.

מירי יבגי עבדה עם מירי קליין במשך 25 שנה בלשכת הרווחה בטבריה. בתקופה הזו היו השתיים ביחסי חברות קרובה. יבגי סיפרה כי "איבדתי לא רק קולגה, אלא גם חברה. עבדנו יחד הרבה שנים והתמודדנו עם סיפורים קשים של בני נוער. עברנו כברת דרך ארוכה יחד, וליווינו הרבה משפחות. אילו טבריה הייתה יודעת כמה ילדים בעיר חייבים למירי את חייה, כל טבריה הייתה מרכינה ראש".

יבגי הוסיפה כי קליין שיתפה אותה בחוויות שעברו עליה. "היא שיתפה אותי, אבל שמרה בקנאות על הפרטיות שלה ואני הייתי רוצה לכבד את רצונה. היא עשתה כל מה שהיתה יכולה לעשות כדי להגן על עצמה. יחד עם זאת, בעל שרוצה לרצוח את בת זוגו – שום מנגנון שבעולם לא יוכל למנוע ממנו. זו ההבנה שלי לצערי", סיפרה. לדבריה, "משה היה איש מן השורה, לא מישהו שהיית חושב שדבר כזה יכול להיכנס לראשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully