וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים: הרוג בתקיפת צה"ל בשכונת זייתון שבעזה

ניריהב, כתבנו לענייני ערבים

28.2.2011 / 0:04

הפלסטינים דיווחו שכלי טיס של חיל האוויר פגע בחוליית מחבלים בעזה, הרג חמוש ופצע שניים. לפי הדיווח נערכו תקיפות נוספות ברצועה. דובר צה"ל: לא ידוע על תקיפה

מקורות פלסטינים דיווחו אמש (ראשון) כי פלסטיני נהרג בתקיפת חיל האוויר ממזרח לשכונת זייתון שבעיר עזה. כמו כן נפצעו שני חמושים פלסטינים. על פי הדיווח, חיל האוויר תקף בנוסף גם חוליית חמושים ממזרח לאל-מוראזי שבמרכז רצועת עזה. תקיפה נוספת בוצעה באזור בית הקברות המזרחי בעיר עזה וכתוצאה מכך נפצע אזרח פלסטיני. מדובר צה"ל נמסר כי לא ידוע להם על תקיפה בעזה וכי הדיווח נמצא בבדיקה. התקיפה הערב מגיעה לאחר שרקטת קסאם נפלה בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

גם שלשום תקף צה"ל ברצועה, אולם שעות ספורות לאחר מכן נפלה פצצת מרגמה במועצת האזורית אשכול. עם זאת, לא דווח על נפגעים ולא נגרם נזק. מוקדם יותר, כאמור, דיווחו מקורות פלסטיניים כי חיל האוויר תקף שטח ריק בדרום רצועת עזה. חובשים ברצועה דיווחו כי תינוקת בת שבעה חודשים נפצעה בראשה מרסיסים ומצבה קל. בנוסף דווח על פלסטיני שנפצע מירי צה"ל בצפון הרצועה.

דובר צה"ל אישר אז כי כלי טיס של חיל האוויר תקפו מנהרת טרור במרכז הרצועה ושני מוקדי פעילות טרור בדרומה. "מנהרות הטרור נועדו לחדירת מחבלים לשטח מדינת ישראל ולביצוע פיגועי טרור כנגד אזרחים ישראלים וחיילי צה"ל. זוהו פגיעות במטרות וכל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם".

(עדכון ראשון: 21:27, 27.02.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully