וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בהונאת כספי התרומות של משפחת שליט

איילה חננאל

27.2.2011 / 20:19

המשטרה עצרה חשוד בהונאת כספי תרומות של משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט. על פי החשד, האיש הועסק כמגייס כספים במסגרת המאבק למען שחרורו של גלעד, אך שלשל את הכסף לכיסו

אדם החשוד במעורבות בגיוס כספים בשמה של משפחת שליט נעצר היום (ראשון) בשעות הצהריים על ידי חוקרי היחידה הארצית להונאה. הוא יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. הוא נעצר היום לאחר שנמצאו ראיות המחזקות את החשדות נגדו. בניגוד לטענותיו של החשוד, מסתמן כי הוא אכן נטל לכיסו סכומי כסף גדולים מתרומות שנאספו ברחבי הארץ למען החייל החטוף.

בשבוע שעבר פורסם כי האיש, אסיר משוחרר, חשוד כי העלים כספים במסגרת עבודתו כמגייס כספים עבור שחרור גלעד שליט. על פי הדיווח, הוא הועסק כמגייס תרומות למימון משט שביקשו פעילים למען שחרור שליט להוציא למול חופי עזה בספטמבר 2010. את שירותיו שכר יואל מרשק, ראש אגף המשימות בתנועה הקיבוצית ואחד מהפעילים הבולטים במטה לשחרור שליט.

האיש חשוד שהחל לגייס תרומות שלכאורה לא עברו לחשבונות הרגילים של העמותה לשחרור שליט ואף שכר את משרד הפרסום "אדלר-חומסקי", משרד התקשורת "גלאי תקשורת" ואת המפיקה טליה ירום לצורך הפרויקט. אלא שלאחר זמן מה, ביקשה משפחת שליט שלא להוציא את המשט אל הפועל. משהתבטל האירוע, טוענים במטה לשחרור שליט, הכספים לא הושבו לתורמים ולא הועבר תשלום לחברות שנשכרו.

בראיון לגלי צה"ל אמר החשוד, כי השיב את מלוא הכסף לספקים. לדבריו, כל הפעילות הפיננסית מתועדת וכי בידי רואה החשבון שלו חשבוניות המוכיחות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully