וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הגבר באשדוד: המשטרה עצרה שני חשודים

רמי שני

27.2.2011 / 15:09

גבר כבן 40 נמצא מוטל ברחוב ללא רוח חיים, כשעל גופו פצעי דקירה. המשטרה עצרה שני חשודים במעשה ומהחקירה עולה כי בין השלושה, המוכרים למשטרה, התפתח ויכוח במהלכו נרצח האיש

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד)

חשד לרצח באשדוד: גבר כבן 40 נמצא בצהריים (ראשון) מוטל ברחוב ללא רוח חיים, כשעל גופו פצעי דקירה. עוברי אורח שהבחינו באיש הזעיקו צוות מד"א שקבע את מותו. שני חשודים נעצרו בחשד למעורבות במעשה.

לדברי המשטרה, בין החשודים לנרצח התפתח סכסוך, במהלכו דקרו השניים את האיש. עוד נמסר, כי השלושה מוכרים למשטרה, וכי הם נעצרו בעבר בחשד שביצעו עבירות בעת שהיו בגילופין.

מוקדם יותר היום, אישה כבת 50 ובעלה, אף הוא כבן 50, נמצאו ללא רוח חיים בביתם בשכונת בית וגן בקריית אתא. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לדירה קבע את מותם של בני הזוג. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ומחקירה ראשונית עולה החשד כי הבעל רצח את אשתו בדקירות ולאחר מכן שם קץ לחייו.

זמן קצר לפני ביצוע הרצח וההתאבדות, התקשר הבעל למכר בדרום הארץ, והודיע לו כי בכוונתו לרצוח את רעייתו. המכר טלפן למגן דוד אדום והתריע על כוונתו של האיש לבצע את המעשה. המשטרה ביצעה איכון למכשיר הטלפון הסלולרי של האיש והזעיקה שוטרים וצוותי מד"א לבית. כשכוחות ההצלה הגיעו למקום, הם גילו את שתי גופות בני הזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully