וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח השופט אזר: דורש נעליים ומזרן אורתופדי

27.2.2011 / 10:40

שש שנים לאחר שנכלא בגין רצח השופט עדי אזר, דורש יצחק זוזיאשווילי שיסופקו לו משקפי ראייה, נעליים אורתופדיות ומזרן אורתופדי חדש. לדבריו, משקפיו נשברו ולא סופק לו זוג חלופי

יצחק זוזיאשווילי, אחד מרוצחיו של השופט עדי אזר, עתר ביום חמישי לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה בדרישה לחייב את שירות בתי הסוהר לספק לו משקפי ראייה, נעליים אורתופדיות ומזרן אורתופדי חדש. זוזיאשווילי נמצא בשש השנים האחרונות בהפרדה במספר בתי סוהר, וכעת הוא נמצא בכלא אילון.

בעתירה שהגיש, טוען זוזיאשווילי כי לפני שבעה חודשים נשברו המשקפיים שלו, ומאז לא מספקים לו משקפיים באמתלות שונות. לדבריו, מדובר בפגיעה של ממש בבריאותו, ולכן יש לחייב את השב"ס לעשות את כל הסידורים הנדרשים כדי שיקבל משקפיים.

כמו כן, הוא טוען כי קיבל בעבר אישור לקבל נעליים אורתופדיות והוא גם ישן על מזרן אורתופדי, אותו סיפקו לו בני משפחתו. כעת, לטענתו, הנעליים התבלו והמזרון נקרע באחד החיפושים שערכו הסוהרים בתאו. לכן, הוא מבקש שבית המשפט יורה להתיר לו לקבל, על חשבונו, נעליים אורתופדיות חדשות ומזרן חדש.

זוזיאשווילי הורשע לפני כחמש שנים, ביחד עם רפי נחמני, ברצח השופט עדי אזר, ליד ביתו של האחרון ברמת השרון. השניים הואשמו ברצח וקשירת קשר לרצח, ונשלחו למאסר עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully