וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בקריית אתא: גבר רצח את אשתו והתאבד

קובי מנדל

27.2.2011 / 11:48

כוחות גדולים של משטרה ומד"א הוזעקו לדירה בשכונת בית וגן בקריית אתא. במקום נמצאו גופותיהם של בני זוג. במשטרה חושדים כי הגבר דקר למוות את רעייתו ולאחר מכן התאבד בתלייה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

חשד לרצח והתאבדות: אישה כבת 50 ובעלה, אף הוא כבן 50, נמצאו הבוקר (ראשון) ללא רוח חיים בביתם בשכונת בית וגן בקריית אתא. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לדירה קבע את מותם של בני הזוג. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ומחקירה ראשונית עולה החשד כי הבעל רצח את אשתו בדקירות ולאחר מכן שם קץ לחייו.

זמן קצר לפני ביצוע הרצח וההתאבדות, התקשר הבעל למכר בדרום הארץ, והודיע לו כי בכוונתו לרצוח את רעייתו. המכר טלפן למגן דוד אדום והתריע על כוונתו של האיש לבצע את המעשה. המשטרה ביצעה איכון למכשיר הטלפון הסלולרי של האיש והזעיקה שוטרים וצוותי מד"א לבית. כשכוחות ההצלה הגיעו למקום, הם גילו את שתי גופות בני הזוג.

שתי גופות נמצאו בדירה בקרית אתא, פברואר 2011. שלומי גבאי
השכנים מספרים כי שמעו צעקות וריבים מהדירה לעתים קרובות. זירת הרצח/שלומי גבאי

גופתה של האישה התגלתה בחדר השירותים, והגבר נמצא תלוי בחצר הביתה. לבני הזוג שלושה ילדים. שכנתם של בני המשפחה, גליה פרחי, סיפרה לוואלה! חדשות: "כל הזמן שמענו מהמקום צרחות וצעקות. הבעל התלונן באוזני אחד השכנים כי הוא ניסה להתאבד לפני כמה חודשים ולא הצליח. החבל נקרע לו. הוא תמיד היה חוזר מהעבודה וצועק עליה עד שעות הלילה. הוא אדם מאוד מסוגר, מתבודד, כל הזמן הסתגר בגינה, והם כל הזמן היו רבים זה עם זו. הרצח מזעזע, אך לא מפתיע. הכתובת הייתה על הקיר".

מפקד תחנת זבולון, ניצב משנה בני אבליה מסר כי בחודש מאי האחרון, האישה הגישה שתי תלונות נגד בעלה. האחת נגד תקיפה והשנייה על הפרת צו הרחקה. לדבריו, החומר הועבר לפרקליטות ושם הוחלט לסגור את התיקים מחוסר ראיות.

נטלי שוחט, עובדת רווחה בעיריית קריית אתא וחברתה של הנרצחת, סיפרה כי האישה הייתה מורה לחשבון ולהנדסה. לדבריה מדובר במשפחה מבוססת. "מעולם לא ראיתי אותם מטופלים בשירותי הרווחה. היא לא התלוננה באוזניי על אלימות, ורק אתמול דיברתי איתה על תכנון מסיבה לילד".

עדכון ראשון: 9:48.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully