וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המפקד שאנס יזכה לשחרור מוקדם מהכלא צבאי?

יהושע בריינר

27.2.2011 / 9:13

ביממה הקרובה יוחלט אם עאטף זאהר, שהורשע ב-2007 באונס חיילת והורד מדרגת אלוף-משנה לדרגת טוראי, יזכה לקיצור מאסרו. הבקשה הקודמת שהגיש לפני חצי שנה נדחתה

ועדת השחרורים של צה"ל צפויה להחליט ביממה הקרובה אם לקבל את בקשתו של עאטף זאהר לשחרור מוקדם ממאסרו. זאהר, שעמד כאלוף-משנה בראש מנהל אוכלוסיות מיוחדות בצה"ל, הורשע בשנת 2007 באונס חיילת ששירתה תחת פיקודו. הוא נידון לשש שנות מאסר בכלא צבאי, והורד לדרגת טוראי.

בתחילה הורשע זאהר בבית הדין הצבאי בבעילה תוך ניצול מרות, אך בית הדין לערעורים שינה את ההחלטה, והרשיע אותו בכמה סעיפי אונס. "אדם לאדם הפך באחת לזאב", כתבו אז השופטים כשנימקו את החלטתם לשלוח אותו למאסר.

זאהר הגיש לפני כחצי שנה בקשה לניכוי שליש ממאסרו, אולם זו נדחתה על ידי ועדת השחרורים. לפני כעשרה ימים הוא ניגש שנית לוועדה בבקשה לקצר את עונשו, וביממה הקרובה צפויה להתקבל ההחלטה בעניינו. אם יוחלט על קיצור העונש, הדבר צפוי לעורר ביקורת רבה, שכן זאהר זכה לשהות בתא נפרד בכלא בתקופת מאסרו, ונהנה מתנאים מיוחדים כגון צפייה בטלוויזיה ובהסעה מיוחדת לפגישות עם פרקליטיו - תנאים שמורשעים בעבירות דומות לא נהנו מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully