וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים ידונו בביטול קנסות יציאה משירותי טלוויזיה

פנחס וולף

27.2.2011 / 4:36

הצעת החוק של ח"כ אופיר אקוניס לפיה יבוטלו קנסות היציאה משירותי חברות הכבלים והלוויין תעלה לדיון בוועדת השרים לענייני חקיקה. עוד תידון ההצעה לספק לכל קטין מסגרת חברתית הולמת

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון היום (ראשון) בהצעת חוק של ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) הקובעת כי יבוטלו לאלתר קנסות היציאה מחברות הכבלים והלוויין, "הוט" ו"יס". לדבריו, "קנסות היציאה מהווים כלי בידי חברות הכבלים והלוויין שמטרתו לכבול את הצרכן לשירות שהן מציעות. החוק ישחרר את ציבור הצרכנים בישראל מהקנסות הדרקוניים של חברות הכבלים והלוויין ויחזיר לידיהם את הכוח לבחור את השירות שהם רוצים לקבל".

במקביל, ועדת השרים תדון גם בהצעת חוק של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו), הקובעת כי המדינה תהיה אחראית לספק לקטין נזקק מסגרת חוץ ביתית הולמת, על פי החלטת וועדה מקצועית, או בית המשפט. לוי-אבקסיס אמרה כי, "משיחות עם גורמים מתוך המערכת ידוע לי על ילדים הנמצאים במועדונית על אף שמצבם או מצב משפחתם מוגדר כקשה ביותר וכי מסגרת זו אינה עונה על צרכיהם. השהות בבית מדי ערב ובסופי שבוע עלולה להוות סכנה לחייהם וכאן נדרשת מסגרת שתעניק השגחה בת 24 שעות ביממה".

"כחברה וכמדינה זוהי אחריותנו לדאוג להסדרת התנאים הדרושים להתפתחותם התקינה של כל ילד וילדה שנולדו לבית בו משפחתם אינה יכולה או אינה מסוגלת להבטיח להם תנאים ראויים", אמרה לוי-אבקסיס. לדבריה, "הסיבה להזנחה פושעת זו מקורה בשיטת המכסות, שאין למשרד הרווחה להציע. הצעת חוק זו תחייב את המדינה לקחת אחריות על ילדים המוגדרים כחסרי ישע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully