וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל שב ותקף ברצועה, הפלסטינים: תינוקת נפצעה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

26.2.2011 / 15:20

המתיחות בדרום נמשכת. בעקבות שיגור הקסאם אמש, תקף צה"ל בצהריים פעם נוספת ברצועה, לאחר שעשה כן גם במהלך הלילה. הפלסטינים דיווחו על שני פצועים, בהם תינוקת שנפצעה בראשה באורח קל

מקורות פלסטינים דיווחו בצהריים (שבת) כי חיל האוויר תקף שטח ריק ממערב לעיר רפיח, לא רחוק מהעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה. חובשים ברצועה דיווחו כי תינוקת בת שבעה חודשים נפצעה בראשה מרסיסים ומצבה קל. בנוסף דיווחו מקורות על ירי צה"ל לעבר אזרח פלסטיני בצפון רצועת עזה שעסק באיסוף גרוטאות. הפלסטיני נפצע כתוצאה מהירי.

דובר צה"ל אישר כי כלי טיס של חיל האוויר תקפו מנהרת טרור במרכז רצועת עזה ושני מוקדי פעילות טרור בדרומה. "מנהרות הטרור נועדו לחדירת מחבלים לשטח מדינת ישראל ולביצוע פיגועי טרור כנגד אזרחים ישראלים וחיילי צה"ל. זוהו פגיעות במטרות וכל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם".

התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל. צה"ל יפעל כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל ולא ישלים עם כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל. צה"ל רואה בארגון הטרור, חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ולשימור השקט בה".

גל של תקיפות

לתקיפה האחרונה קדמו הלילה תקיפות של מטות ביטחוניים של חמאס בכניסה לעיר רפיח וכן באזור מרכז הרצועה, בתגובה לירי הקסאם אמש לעבר הנגב המערבי. דובר צה"ל מסר ביחס לתקיפות האלה, כי הטייסים זיהו פגיעות מדויקות במטרות ושבו בשלום לבסיסם.

הפלסטינים ירו אמש שתי רקטות קסאם לעבר ישראל. רקטה אחת התפוצצה בשטח פתוח מרוחק מהרצועה, במועצה האזורית שדות נגב, ואילו השנייה נפלה בשטח רצועת עזה. לא נמסר על נפגעים או על נזק לרכוש.

ביום רביעי נורתה לעבר באר שבע רקטת גראד בקוטר 122 מ"מ. זו הפעם הראשונה מאז מבצע עופרת יצוקה שפלסטינים ירו לעבר בירת הנגב. מספר בני אדם לקו בחרדה כתוצאה מהירי, שאחריו תקף צה"ל רכב ברצועה, ממנו נהרג חמוש פלסטיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully