וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים: מתנחלים התנכלו לתושבים בכפר ג'ית

ניר יהב ויהושע בריינר

25.2.2011 / 10:23

בכפר הפלסטיני ג'ית שבשומרון טוענים כי מתנחלים המתגוררים בסמוך ניקבו צמיגי רכב פרטי וריססו מגן דוד על קירות הבתים. תושב הכפר: "הילדים שלנו מתים מפחד". המתנחלים: "הם משקרים"

פלסטינים מהכפר ג'ית שבשומרון טענו הבוקר (שישי) כי מתנחלים המתגוררים בסמוך, הגיעו לכפר, ניקבו צמיגים של רכב פרטי וריססו מגן דוד על קירות של שלושה בתים. במנהל האזרחי ציינו כי כוחות של צה"ל והמנהל הגיעו למקום כדי לתחקר את האירוע ובהמשך יועברו מסקנות התחקיר למשטרה.

זכריא, תושב הכפר ג'ית, סיפר לוואלה! חדשות כי "התעוררנו בבוקר וגילינו שעל שלושה בתים רוסס מגן דוד ושגלגלי אחת המכוניות פונצ'רו. אין לנו ספק שמדובר במתנחלים שמתגוררים בסמוך. זו לא הפעם הראשונה שהם מתנכלים לנו ולא הפעם השנייה. רק אתמול פניתי למנהלת התיאום והקישור בשכם, בבקשה שיגבירו את הסיורים סביב הכפר".

הפלסטיני הוסיף כי "בעבר נהגו כוחות מג"ב לסייר באזור ולא היו שם חיכוכים עם המתנחלים. בזמן האחרון ההתנכלויות התגברו. הילדים שלנו מתים מפחד, הם מפחדים לצאת החוצה מחשש שהמתנחלים יפגעו בהם. תושבי ג'ית קוראים למשרד ראש הממשלה ולמשרד הביטחון להגן עלינו".

בהתנחלות הסמוכה מכחישים את הדיווח ואומרים שמדובר בטענה מופרכת. "הערבים כבר למדו את השיטה. הם שורפים לעצמם כלי רכב ישנים ולאחר מכן רצים לתבוע את המדינה ולצערנו לעיתים זה גם מצליח להם. לא נופתע אם גם הפעם יוכח שוב כי הערבים משקרים ומפילים את האשמה עלינו".

במקביל לדיווח מג'ית, מקורות פלסטיניים טענו הבוקר כי מתנחלים שרפו דחפור בעיירה בורין מדרום לשכם ובנוסף כרתו 25 עצי זית גדולים סמוך לכפר עוריף, אף הוא ליד שכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully