וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בכיר לשעבר בעיריית חדרה אנס ולקח שוחד

קובי מנדל

24.2.2011 / 15:34

ממלא מקום ראש עיריית חדרה לשעבר סמי לוי מואשם שאנס אישה פעמיים במשרדו, וביצע מעשים מגונים בשתי נשים נוספות. כמו כן הוא מואשם בלקיחת שוחד ומרמה והפרת אמונים

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ממלא מקום ראש עיריית חדרה לשעבר, סמי לוי, בגין עבירות של אינוס, מעשה מגונה, לקיחת שוחד ומרמה והפרת אמונים. הפרקליטות גם הגישה בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. כתב האישום הוגש שלא בנוכחותו של לוי כיוון שהוא מאושפז בבית החולים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין הילה כץ מפרקליטות מחוז חיפה, המעשים בוצעו בין השנים 2004-2005. לוי נאשם שהזמין את המתלוננת למשרדו, נעל את דלת המשרד, נשען על הדלת ומשך אותה אליו, למרות מחאותיה. לוי נאשם שהצמיד אליו את המתלוננת כשהוא עומד מאחוריה, ופתח את רוכסן חצאיתה. היא ניסתה לסגור את הרוכסן, אך לא הצליחה, והנאשם הוריד את חצאיתה, ואנס אותה בכוח. כמו כן, מייחס לו כתב האישום עבירת אונס נוספת של אותה מתלוננת בנובמבר 2005.

מכתב האישום עולה עוד, כי לוי נאשם גם בביצוע מעשים מגונים במתלוננת אחרת. לפי כתב האישום, האישה הגיעה לעיריית חדרה על מנת למסור לו מסמכים במסגרת עבודתו. לוי נאשם שהציע להסיע את האישה לביתה, אך עצר את רכבו בבית קברות באזור וניסה לשכנע את האישה ש"אם היא תעשה מה שהוא יאמר לה, הוא יעזור לה במה שיוכל". על פי כתב האישום, המתלוננת סירבה להצעה, אך לוי החל לגעת בגופה על אף מחאותיה. בסופו של דבר, הצליחה האישה לשכנע אותו לחדול ממעשיו ולקחת אותה לביתה.

אישום נוסף מייחס ללוי מעשה מגונה נוסף אותו ביצע במתלוננת שלישית. על פי כתב האישום, לוי הגיע לביתה של האישה בטענה כי הוא רוצה לבחון את ביתה שהוגדר כמבנה מסוכן. לוי נאשם שאמר לאישה כי עליה לשלם חובות כספיים רבים, ואז הציע לה ללכת עמו לחדר השינה. האישה סירבה, ולוי חדל ממעשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully