וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לפרשת טופז: עבודות שירות לעוזרת הבית

גלעד גרוסמן

24.2.2011 / 11:59

ביהמ"ש גזר 3 חודשי עבודות שירות על תמר שינקמן, סוכנת הבית של טופז, שסייעה לו לכתוב חלק ממכתבי האיומים ששלח למנכ"ל קשת, אבי ניר. זהו גזר הדין האחרון בפרשה

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (חמישי) שלושה חודשי עבודות שירות על תמר שינקמן, מי שהיתה סוכנת הבית של דודו טופז, ושהורשעה בעבירה של סיוע לסחיטה באיומים, לאחר שסייעה לו לכתוב חלק ממכתבי האיומים ששלח למנכ"ל קשת, אבי ניר. שינקמן גם חויבה לפצות את ניר ב-4,000 שקלים. מדובר בגזר הדין האחרון בפרשה.

"אין לי אלא לחזור ולהדגיש את החומרה שנעוצה בהתנהגותה של הנאשמת, שנתנה ידה לשליחת אותם מכתבים מאיימים וסחטניים, שנכתבו על ידיה", כתב השופט מרדכי פלד בגזר הדין. "לאותם מכתבים שנשלחו למתלונן היו השלכות קשות ומאיימות על המתלונן". השופט הוסיף שראוי להטיל עליה עונש שיבהיר את "ההתייחסות המחמירה הנדרשת בעניינה". עם זאת, הוא התייחס גם לעובדה שהודתה במעשים והביעה חרטה.

לפני מספר חודשים החמיר בית המשפט העליון בעונשו של דניאל זנקו, המתווך בין דודו טופז לתוקפים של סמנכ"לית רשת לשעבר שירה מרגלית וסוכן השחקנים בועז בן ציון, וגזר עליו חמש שנות מאסר. כמו כן, השופטים החמירו בעונשו של סלימאן חיאדרה, תוקפה של מרגלית, וגזרו עליו ארבע שנים. על מרבית הנאשמים בפרשה נגזרו עונשי מאסר בפועל, כאשר על אופיר סספורטס, המתווך בתקיפתו של ניר, נגזרו חמש שנות מאסר. ערעורו לבית המשפט העליון על העונש נדחה.


מחברת רימון-כהן-שינקמן ביקשו להבהיר, כי לא מדובר ביועצת התקשורת תמי שינקמן, מנכ"לית החברה והיועצת של משפחת שליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully