וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של ח"כ שמטוב נחקר בחשד לגניבת אלכוהול

עידן אבני ופנחס וולף

23.2.2011 / 20:18

מורן שמטוב, בנה של חברת הכנסת מישראל ביתנו, הגיע למשטרה להתלונן נגד מעסיקו והפך בעצמו לחשוד לאחר שסיפר שגנב ממנו אלכוהול

בנה של ח"כ ליה שמטוב (ישראל ביתנו), נחקר הבוקר (רביעי) בחשד כי גנב בקבוקי אלכוהול מפאב בו עבד, זאת לאחר שהסתכסך עם מעסיקו. על פי החשד, הבן, מורן שמטוב, גנב במשך מספר חודשים עשרות בקבוקים בשווי של 50 אלף שקלים. בחקירתו טען כי ביצע את המעשה כיוון שהמעסיק חייב לו כסף.

הפרשה החלה לאחר ששמטוב עצמו הגיש הבוקר תלונה למחוז העמקים במשטרת ישראל. בתלונתו הוא טען כי מעסיקיו הקודמים ניסו לסחוט אותו ואיימו עליו שאם לא יעביר לידיהם עשרות אלפי שקלים, הם יפיצו בתקשורת שהוא גנב בקבוקי אלכוהול. לטענתו, הסיפור התחיל כאשר הוא החביא אצלו שלושה בקבוקי אלכוהול, בעקבות טענתו שמעסיקיו לא שילמו לו את מלוא משכורותו במשך מספר חודשים.

לאחר שהם הבחינו בבקבוקים החסרים הם שאלו אותו האם לקח אותם, והוא הודה בכך והסביר כי עשה זאת כדי לגרום להם להשיב לו את כספו. באותו זמן, לטענתו, הוא גם השיב את שלושת הבקבוקים, אלא שאז לטענתו היה ניסיון הסחיטה.

עורך דינו של שמטוב טען כי במהלך התשאול שלו במשטרה, פנו המעסיקים לשמטוב, הם הגיעו להסכמה ובשל כך הוא משך את תלונתו. הוא טוען שהמעסיקים כלל לא התלוננו למשטרה, והוא זה שפנה למשטרה מלכתחילה בעקבות אותם איומים. לדברי עורך דינו, "אכן הגשנו תלונה במשטרה בחשד לסחיטה באיומים. לאחר חקירת המשטרה והגעה להסכמה החלטנו להסיר את התלונה". לעומת טענה זו, ממשטרת מרחב העמקים נמסר כי החקירה בנושא נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully