וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עמאר לאלמנת תנ"צ בוקר: מתנצל בשם הרבנים

אריאל נוי

23.2.2011 / 18:43

הרב הראשי לישראל התנצל בפני אלמנתו של קצין המשטרה שנספה בשריפה בכרמל, לאחר שרב מקומי בחדרה טען כי "הוא לא מנע מעצרם של החרדים, ולכן הוא נשרף למוות"

נאווה בוקר פרחי אלמנתו של קצין המשטרה תנ"צ ליאור בוקר שנהרג בשריפה בכרמל, פגשה הערב (רביעי) את הרב הראשי לישראל, שלמה עמאר. הרב עמאר התנצל בפניה בעקבות איגרת ששלח הרב רפאל בובליל, רב מקומי בפרדס חנה, שטען כי בעלה נשרף למוות בגלל שלא מנע מעצר חרדים בעת הפגנות נגד הקמת שכונה בפרדס חנה.

נאווה בוקר, הגישה תלונה במשטרת חדרה נגד הרב בובליל, בגין הסתה ולשון הרע. בובליל הפיץ בסוף השבוע איגרת לפיה בוקר שילם בחייו כיוון שלא עזר לקהילה החרדית, בזמן תפקידו כמפקד תחנת חדרה. בין היתר נכתב באיגרת כי "ליאור לא מנע את מעצרם של החרדים, ולכן הוא נשרף למוות".

הרב עמאר התנצל בפני האלמנה ואמר: "חבל מאוד שקרה דבר כזה. אני רוצה להתנצל לפנייך בשם כל הרבנים על כך שיצא מכתב כזה ואנחנו מבקשים מחילה גם מהמנוח ואני אומר לרב בובליל שייקח 10 אנשים ויעמוד על קברו של תנ"צ ליאור בוקר ויבקש ממנו מחילה".

עוד אמר הרב עמאר, כי "זה נכון שקרה אסון ונכון שכשיש אסונות נדרשים לחשבונות נפש, אבל הרב בובליל טועה מאוד, כי הוא עושה חשבון נפש של אחרים, ועוד הוא עושה חשבון נפש של אדם שלא נמצא. זה דבר שלא יעשה וזו לא דרך התורה". הרב עמאר אף הציע לרב בובליל שיעשה חשבון נפש "על המכתב שהוא כתב ויחזור בתשובה, כי לא זו הדרך הנכונה כדי שלא יענש חס ושלום. אני קראתי והזדעזעתי".

נאווה בוקר אמרה וואלה! חדשות לאחר המפגש: "יצאתי מאוד מחוזקת ומעודדת מהפגישה עם הרב. הוא איש נעים הליכות שהבין אותי וגילה אכפתיות רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully