וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא את ההבדלים: אחד קצין חינוך ראשי, אחד "רשע"

יהושע בריינר

23.2.2011 / 16:28

קצין החינוך והנוער הראשי, תא"ל אלי שרמייסטר הגיע לביקור במאחז רמת מיגרון בבנימין ונתקל בקבלת פנים צוננת מבני הנוער במקום. הנערים חשבו שמדובר באלוף הפיקוד וצעקו לעברו "רשע"

בני נוער המתגוררים במאחז רמת מיגרון שבבנימין הופתעו הבוקר (רביעי) לראות את קצין החינוך והנוער הראשי, תת-אלוף אלי שרמייסטר מגיע למאחז. שרמייסטר הגיע לבנימין לצורך סיור עבודה ובדרך עצר סמוך למאחז, שם קיים תצפית וקיבל סקירות.

הנערים חשבו בטעות כי מדובר באלוף הפיקוד, אבי מזרחי וכתוצאה מכך החלו לקרוא לעברו "רשע, למה אתה הורס בתים של יהודים?" וכן קריאות בהן דרשו להשיב את הנוכחות היהודית בשכם וביריחו. לאחר סיום התצפית עזב שרמייסטר את המקום ללא אירועים מיוחדים.

אחד מראשי נוער הגבעות, מאיר ברטלר, טוען כי הבלבול בין שני האישים איננו מהותי כלל. "אין זה משנה אם מדובר באלוף הפיקוד או בקצין החינוך הראשי" אומר ברטלר. "מה שמשנה הוא שצה"ל מקיים במאחזים ביהודה ושומרון מדיניות של הרס וחורבן וראוי שדווקא קצין החינוך הראשי, שאחראי על חינוכם של חיילי וקציני צה"ל, ילמד מנוער הגבעות ומתושבי המאחזים דבר על בניין הארץ. אנו מצפים מאלוף הפיקוד לפעול אף הוא בדרך זו - דרך של בנייה ופיתוח ולא דרך של הרס וחורבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully