וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דרשו שבתם תתאבד עקב "חילול כבוד המשפחה"

קובי מנדל

23.2.2011 / 13:55

בני זוג מהצפון מואשמים שניסו לאלץ את בתם לשים קץ לחייה, עקב מה שנראה בעיניהם כפגיעה בכבוד המשפחה. מעצר ההורים הוארך עד להודעה חדשה

בית המשפט המחוזי בחיפה האריך היום (רביעי) עד להחלטה אחרת את מעצרם של בני זוג מהצפון, לאחר שהוגש נגדם כתב אישום המייחס להם ביצוע בצוותא של עבירות ניסיון שידול להתאבדות, כליאת שווא, איומים תקיפה, הדחה בחקירה ושיבוש הליכי משפט. הזוג ביצע עבירות אלו נגד בתם עקב פגיעה, לטענתם, ב"כבוד המשפחה".

נציגת הפרקליטות בדיון טענה בין היתר, כי קיימות ראיות טובות המוכיחות את אשמתם של ההורים. עיקר הראיות הן הודעות המתלוננת ותמליל ממנו עולה כי המתלוננת התקשרה למשטרה בזמן אמת ומסרה את תלונתה, לפיה הוריה מתכוונים לרצוח אותה או שתתאבד בעצמה.

השופט רון שפירא קבע כי קיימת עילת מעצר והורה על הארכת מעצרם של ההורים. השופט ציין כי המתלוננת מתארת בעדותה כי הוריה, שכעסו עליה לאחר שביצעה מעשה אשר ככל הנראה מהווה, לגישתם, פגיעה בכבוד המשפחה, תקפו אותה באלימות ובהמשך ניסו לגרום לה לשים קץ לחייה. היא החלה בפעולות שמטרתן הייתה פגיעה עצמית. בין היתר ניסתה לחנוק עצמה ולחתוך את ורידיה. "לגרסתה זו יש תימוכין, הן בסימנים על גופה והן בראיות נוספות. די בכך כדי לבסס עילה לצורך מעצר ארעי וכן לצורך מעצר ביניים. יצוין לעניין זה, כי המעשה, על הרקע המיוחד שלו, מצביע על מסוכנות מצד ההורים כלפי המתלוננת ואין צורך להרחיב את הדיון בעניין זה", כתב השופט בהחלטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully