וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 4 נערים יהודים הרגו צעיר ערבי בירושלים

איילה חננאל

23.2.2011 / 15:00

ארבעה נערים יהודים בני 17, נעצרו בחשד שדקרו בשבוע שעבר למוות בירושלים צעיר ערבי בן 24. במשטרה מייחסים לארבעת החשודים סעיף הריגה. פרקליטי החשודים: שלושה מהנערים לא מעורבים

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יותם בן-דוד)

ארבעה נערים יהודים בני 17, נעצרו בחשד שדקרו למוות ביום שישי לפני שבועיים בירושלים צעיר ערבי בן 24. כך הותר היום (רביעי) לפרסום. מהחקירה שנוהלה במשטרת מחוז ירושלים עולה כי ארבעת החשודים יצאו לבלות ברחובות הבירה, כאשר בשלב מסוים נתקלו בצעיר הערבי, שעבר במקום התקרית ככל הנראה עם חברו.

בין הצדדים התפתח ויכוח, במהלכו דקר אחד הנערים לפי החשד את הערבי, שהצליח להימלט מהמקום. לאחר מכן הוא התמוטט ברחוב. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום, קבע את מותו. במשטרה מייחסים לכל ארבעת הנערים החשודים סעיפים של הריגה, גרימת חבלה חמורה, שיבוש הליכי חקירה והחזקת סכין. מחר יובאו הארבעה להארכת מעצרם השנייה, במהלכה תוגש נגדם הצהרת תובע.

עו"ד דוד הלוי, שמייצג את אחד הנערים החשודים מסר בתגובה כי "מרשי מכחיש כל קשר לאירוע הדקירה הנטען. מדובר באירוע שהחל בניסיון תקיפה של אחד הנערים על ידי המנוח ואדם נוסף שנכח עמו, עניין שלטעמנו יתברר בבית המשפט. כמו כן, במהלך החקירה הופעלו כלפי מרשי לחצים קשים ואף הושמעו כלפיו דברי איום בניסיון לדלות מפיו הודאה במעשה הדקירה, שאין לו שום קשר אליו".

עו"ד אריאל עטרי המייצג חשוד נוסף אמר כי "אין שום סיבה לעצור שלושה מתוך ארבעת הנערים. הם יצאו לבלות כמו כל נער בגילם ולא ידעו שהחשוד הרביעי מחזיק סכין וכי בכוונתו להשתמש בו. ממילא השלושה אינם אחראים בשום דרך לתוצאות הטראגיות שנבעו ממעשי הדוקר ואני מצפה שמרשי ישוחרר לביתו בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully