וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הבטיח ללמד ג'ודו - ותקף מינית קטינים

איילה חננאל

23.2.2011 / 12:26

קטינים שנענו להזמנת עובר אורח שהבטיח ללמד אותם ג'ודו, התלוננו כי האיש ביצע בהם מעשים מגונים במבנים בפתח תקווה. החשוד, בן 28 מירושלים, מכחיש את המיוחס לו

שוטרי תחנת פתח תקווה עצרו היום (רביעי) גבר החשוד בביצוע מעשים מגונים במספר קטינים בעיר. מהחקירה עלה כי החשוד היה מבטיח לקטינים ללמד אותם ג'ודו, מעלה אותם לבניינים סמוכים ומבצע בהם את זממו. אחד הקטינים רשם את מספר הזיהוי של הרכב ממנו יצא החשוד והביא ללכידתו.

המקרה נחשף לאחר שבחודש יוני האחרון דיווחה יועצת בבית הספר בעיר כי תלמידים התלוננו על מעשי החשוד. לדברי הקטינים, עובר אורח בעל חזות דתית שכנע אותם כי ילמד אותם ג'ודו ולקח אותם לבניין סמוך. לדברי התלמידים החשוד נגע באיבר מינו ואף חיכך אותו באחוריהם.

לאחר שאחד הקטינים רשם את מספר הזיהוי של הרכב בו נסע החשוד, הצליחה המשטרה לאתר את בעל הרכב והתברר כי בנו בן ה-28, חוזר בתשובה המתגורר בירושלים, עונה לתיאור שנמסר על ידי הקטינים. הבן נעצר והכחיש את החשדות המיוחסים לו. קצין החקירות של תחנת פתח תקווה, פקד יגאל חסדאי, מספר כי "החשוד נהג לפנות לקטינים בעת שהתהלכו ברחוב, מפתה אותם לבוא עמו בהבטחות שונות ואז מבצע בהם את זממו. אנו חושדים כי קטינים נוספים נפלו קרבן למעשיו". החשוד יובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully