וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת חוק: לאסור שימוש בסלולרי בתוך הכיתה

פנחס וולף

23.2.2011 / 9:57

לפי הצעת חוק שתעלה בקרוב לדיון בוועדת שרים לחקיקה, ייאסר על תלמידים להשתמש בטלפון סלולרי בכיתה. הם יפקידו אותו בתיבה מיוחדת בתחילת השיעור ויקבלו אותו חזרה בסיומו

האם בקרוב ייאסר על תלמידים להשתמש בטלפון סלולרי בכיתתם בשעת הלימודים? הצעת חוק של ח"כ אריה ביבי (קדימה), שתעלה לדיון בוועדת שרים לחקיקה ביום ראשון הקרוב, קובעת כי בכל כיתת לימוד תוצב תיבה, בה יפקידו התלמידים את המכשירים הסלולריים שלהם לפני השיעור, ויקבלו אותם בחזרה עם סיומו. האחריות על קבלת המכשירים ועל החזרתם תהיה בידי המורה.

לדברי ח"כ ביבי, "הצעת חוק זו מפחיתה את זמן השימוש של התלמידים בטלפון סלולרי לפחות בשעות שהם נמצאים בשטח בית הספר. בנוסף, כל הפעלת הטלפונים הסלולריים בזמן השיעורים בכיתות הלימוד יוצרת הפרעות בלתי נפסקות למהלך השיעור ולהעברת החומר הנלמד".

בהסבר להצעת החוק נכתב כי "הפקדת הטלפון הסלולרי על ידי התלמיד לפני תחילת השיעור במקום מוסכם וקבוע תמנע הפרעות מסוג זה ותשפר את העברת החומר הנלמד במיוחד במצב העכשווי, בו אחוזים גדולים מהתלמידים בכיתות אכן מחזיקים במכשיר סלולרי איתו הם נכנסים אל תוך הכיתה ללא שום מניעה".

ח"כ ביבי ניפק גם סיבות בריאותיות להחלטה להעלות את הצעות החוק: "מחקרים רבים מאת גופים רציניים ואמינים קובעים כי הסלולרי יכול לגרום לבעיות בריאותיות. נמצא גם כי ילדים פגיעים וחשופים יותר לקרינה שנפלטות מהטלפונים הסלולריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully