וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד לתקיפת הצעירה בת"א: "התוקף ברח על אופנוע"

איילה חננאל

23.2.2011 / 6:28

המשטרה ממשיכה במאמצי החקירה למציאת תוקף הצעירה בתל אביב בראשית החודש, ואוספת פרטים מעדי ראייה נוספים. אחד מהם סיפר כי "התוקף חטף ממנה משהו, וברח על אופנוע נגד כיוון התנועה"

במשטרה ממשיכים במאמץ לאיתור זהות החשוד בהשחתת פניה של הצעירה בשדרות ח"ן בתל-אביב בראשית החודש, ואמש (שלישי) דווח על עד ראייה נוסף שסיפר לחוקרי המשטרה על שראה בזירת האירוע. העד סיפר כי ראה גבר חבוש בקסדה, שנראה היה כי נאבק עם צעירה שצעקה כי יפסיק וקראה לעזרה. לדבריו, "הוא חטף ממנה משהו שהחזיקה, וביד שלו ראיתי שהחזיק בסכין. אז עלה התוקף על אופנוע והחל לברוח כשהוא נוסע נגד התנועה, לכיוון כיכר רבין".

אמש הוחלט במשטרה כי חוקרי התשאול של מרחב ירקון ינהלו את חקירת ניסיון הרצח, וזאת בנוסף לצוות החקירה המיוחד שהוקם בתחנת לב תל אביב. עוד נמסר, כי נבדקים מספר כיווני חקירה בהיבט הפלילי.

בעדותה במשטרה אמרה המותקפת כי "לא מדובר בטעות בזיהוי – מי שחיפש, חיפש אותי". על פי הדיווח, במשטרה אכן מתחזק החשד כי הרקע לתקיפה הוא אישי, אך לא רומנטי או ביטחוני. החוקרים אף בודקים מספר מצלמות אבטחה שתיעדו חלק מהאירועים באותו לילה.

מהחקירה עולה כי אלמוני עקב אחר הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, כשהוא חבוש בקסדה. בשלב מסוים תקף אותה ודקר אותה, גנב את תיקה ונמלט מהמקום על גבי קטנוע. הצעירה נפצעה באורח קשה ופונתה לקבלת טיפול בבית החולים "איכילוב".

לאחר מספר ימי אשפוז, שוחררה הצעירה מבית החולים לביתה, תחת אבטחה. על פי הדיווח, הצעירה שהותקפה היא זו שסייעה לחוקרים לגבש את כיוון החקירה, בעקבות פרטים משמעותיים שסיפקה. לפי העדויות בתיק, מדובר ב"תקיפה סדיסטית ומזעזעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully