וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכניו של הצעיר שנפצע בניו זילנד: הוא ילד טוב

בקיבוץ מגל ממשיכים לדאוג לשלומו של עופר מזרחי, בן הקיבוץ שנפצע ברעידת האדמה בניו זילנד בעת שטייל עם חברים נוספים, אף הם בני הקיבוץ. "הם חברים טובים, ילדים שמחים"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: עידן גוראל)

חבריו ובני משפחתו של עופר מזרחי, תושב קיבוץ מגל בן 23שנפצע ברעידת האדמה בניו זילנד, ממשיכים לעקוב אחר הידיעות מהמדינה באוקיינוס השקט בדאגה לשלומו. בשלב זה, מצבו של מזרחי איננו ידוע אך ככל הנראה, הוא אינו בין החיים, לאחר שקורה נפלה על רכבו במהלך רעידת האדמה, והוא נלכד ברכב.

מנהלת הקהילה בקיבוץ מגל, סיפרה על בני הקיבוץ שיצאו יחדיו לטייל בניו זילנד: "הם חברים טובים. ילדים שמחים. מאוד קשורים אחד לשני. הם היו פעילים בשבט הצופים כשהיו נערים וחלקם עבדו בהתנדבות. הם אהובים".

באזור האסון בעיר כרייסטצ'רץ' שבאי הדרומי של ניו זילנד נמצאים כעת כ-120מטיילים ישראלים, חלקם טרם יצרו קשר עם בני משפחותיהם. בני משפחה מאשדוד סיפרו לוואלה! חדשות על בנם הצעיר שטרם יצר קשר מאז האסון. אחותו של הצעיר סיפרה, כי "אחותי בוכה כל היום בטלפון ודואגת לאח שלנו. עוד לא סיפרנו לאימא מה קרה בניו זילנד, אנחנו מתוסכלים וכועסים על עצמנו על כך שלא רשמנו אפילו את מסלול הטיול שהוא הכתיב לנו. כל מה שאנחנו יודעים כרגע זה שהייתה עוד בחורה מראשון לציון שיצאה איתו לטיול אבל גם איתה עוד לא נוצר קשר".

משפחה נוספת מקיבוץ בצפון, סיפרה על בת המשפחה הצעירה שטיילה אף היא באזור האסון וטרם יצרה קשר. לדבריהם, שש שעות לפני רעידת האדמה, היא העלתה תמונות מהטיול לחשבון הפייסבוק שלה, אך מאז טרם נוצר קשר עימה. המשפחה סיפרה עוד כי הצעירה מטיילת עם החבר שלה בן הקיבוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully