וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 חיילים מיחידת האלפיניסטים נפצעו בתאונה בחרמון

עידן אבני ויהושע בריינר

22.2.2011 / 13:06

חיילי מילואים מיחידת האלפיניסטים של צה"ל, החליקו מסיבה בלתי ברורה במהלך פעילות שגרתית בהר החרמון ונפצעו באורח קל עד בינוני. הפצועים פונו לרמב"ם והודעה נמסרה למשפחותיהם

הותר לפרסום: שני חיילי מילואים מיחידת האלפיניסטים של צה"ל נפצעו הבוקר (שלישי) באורח בינוני ושני חיילי מילואים נוספים מהיחידה נפצעו באורח קל, בתאונה שאירעה במהלך פעילות שגרתית בפסגת החרמון. הודעות נמסרו למשפחות הפצועים. מחקירה ראשונית עולה כי צוות של היחידה יצא לפעילות המשלבת סקי ברכס החרמון הגבוה, כשלפתע החליקו החיילים מסיבה בלתי ברורה מצלע ההר.

צוותים רפואיים שהוזעקו לאזור העניקו לפצועים טיפול ראשוני. אמבולנסים של מגן דוד אדום הועמדו בכוננות ומסוק של חיל האוויר הוקפץ אף הוא לאזור, על מנת לחלץ את הפצועים. בתחילה הועלתה הסברה ששניים מהחיילים נפצעו באורח קשה, מכיוון שהיה קשה להעריך את מצבם.

לאחר שצוותי הרפואה הצליחו ליצור קשר עם החיילים, התברר כי שניים מהם נפצעו כאמור באורח בינוני והשלישי באורח קל. צוות מיחידת החילוץ של חיל האוויר חילץ את הפצועים מן המדרון והם פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. גורם בצה"ל הדגיש כי מדובר באימון שנערך בתוך שטחי ישראל וכי לעומת שנים קודמות, אין הרבה שלג בפסגת החרמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully