וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בשיבא: "עובדי בנק הדם ששבתו סיכנו חיים"

אריאל נוי

21.2.2011 / 19:38

המשנה למנכ"ל בית החולים שיבא בתל השומר הביע זעם על עובדי בנק הדם של מד"א, ששיבשו את התנועה בביה"ח כמחאה על אלימות שננקטה כלפי חובש. "הם מנעו מחולים טיפול הכרחי"

המשנה למנכ"ל בית החולים שיבא בתל השומר, ד"ר יצחק זיידיס, התייחס הערב (שני) לשביתתם של עובדי בנק הדם של מגן דוד אדום כאות מחאה על האלימות שהופנתה לטענתם כלפי עובד הארגון מצד מנהל בית החולים ד"ר זאב רוטשטיין.

זיידיס אמר לוואלה! חדשות, כי "בשעות הבוקר המוקדמות, שעות הלחץ בהם מגיעים הרופאים והצוותים למשמרת הבוקר במרכז הרפואי 'שיבא', בחרו עובדי בנק הדם של מד"א לשבש בכוונה את הכניסות והיציאות לבית החולים, תוך שהם נעים ברכבים המשמשים להתרמת דם באיטיות ובעצלתיים בכל רחבי הקמפוס. מעבר לעובדה שמדובר באיחור משמעותי בו הגיעו רבים למשמרות שלהם, הרי שמהלך כזה עלול היה לסכן חיי אדם ולמנוע מחולים לקבל את הטיפול לו הם כה זקוקים".

עובדי בנק הדם של מד"א שיבשו הבוקר את התנועה הנכנסת לבית החולים "שיבא". הם נעו באיטיות מכוונת באמבולנסים, וגרמו לפקקי ענק בתוך ומחוץ לבתי החולים. כתוצאה מכך, רופאים רבים אחרו לעבודתם, מטופלים רבים התקשו להגיע לבית החולים, והפעילות התקינה נפגעה.

המקרה שבגינו שובתים עובדי בנק הדם אירע אתמול בשעות הצהריים, ככל הנראה בעקבות ויכוח בנוגע למצוקת החנייה במקום. לפי התלונה שהגיש חובש מד"א במשטרה, רוטשטיין דחף אותו. דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, מסר בתגובה לאירועים, כי הם "מגנים כל תופעה של אלימות, ובוודאי כזו המופנית כלפי עובדי הארגון. אנו משוכנעים שהמשטרה תבדוק לעומק את התלונות ותפעל בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully