וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר דקר את בת זוגו בכרמיאל, מצבה קשה

קובי מנדל

21.2.2011 / 17:39

אישה בת 27 נדקרה לפי החשד על ידי בן זוגה בדירתה בכרמיאל לעיני בנותיהם. צוותי הצלה פינו אותה במצב קשה לביה"ח בנהריה. החשוד נמלט מהזירה ואותר זמן קצר לאחר מכן באזור עכו

אישה בת 27 נדקרה הערב (שני) לפי החשד בידי בן זוגה בן ה-34 בדירתה בכרמיאל. צוות של מגן דוד אדום וכונני "איחוד הצלה" פינו אותה במצב קשה אך יציב לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בנהריה.

הגבר החשוד בדקירת בת זוגו נמלט מהדירה בכרמיאל, ואותר זמן קצר לאחר מכן באזור עכו. החשוד נעצר במחסום שהמשטרה הציבה בכביש ונלקח לחקירה. האישה אושפזה במצב קשה בבית החולים בנהריה, היא כעת מורדמת ומונשמת ובהמשך היא תועבר לחדר ניתוח.

מחקירה ראשונית עולה, כי האישה נדקרה מספר פעמים בפלג גופה העליון אל מול עיניהן של שתי בנותיהם, בנות 4 ו-5. מפקד תחנת כרמיאל, סגן ניצב רמי ניימרק מסר לוואלה! חדשות כי "השניים גרו יחדיו בכרמיאל כבני זוג, אף כי לא נישאו ויש להם שתי בנות, בגילאי 4 ו-5. לחשוד כתובת נוספת בקריית אתא. לפנות ערב פרץ בין השניים ויכוח על רקע קנאה, בשל חשד שיש לאישה קשר עם גבר אחר. הוא נטל סכין מטבח ודקר אותה מספר פעמים בגבה ונמלט".

סגן ניצב ניימרק הוסיף כי בני הזוג הגישו בעבר תלונות הדדיות על תקיפות בשנת 2008. המשטרה פתחה אז בחקירה, בסיומה הגבר הועמד לדין ובחודש פברואר לפני שנה הוא נידון למאסר על תנאי בגין תקיפת בת זוגו". החשוד משתף פעולה עם חוקריו ומחר הוא יובא להארכת מעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully