וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של החשוד באונס: לבדוק רקע נפשי למתלוננת

איילה חננאל

21.2.2011 / 16:13

בית משפט השלום ברמלה האריך ב-6 ימים מעצר של מנהל מוסד הגמילה מסמים החשוד באונס מטופלת. פרקליטו: "המשטרה לא בדקה מדוע היא לא התלוננה במשך שנתיים וחצי"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל)

בית משפט השלום ברמלה האריך היום (שני) בשישה ימים את מעצרו של מנהל מוסד לגמילה מסמים באזור השפלה, החשוד באונס אחת המטופלות. בנוסף הוצא צו איסור פרסום על זהות החשוד.

מנהל המרכז נעצר אתמול בחשד שתקף מינית את אחת המטופלות במוסד. האירוע התרחש לפני מספר שנים, אך האישה התלוננה על כך רק לאחרונה ובעקבות תלונתה נעצר המנהל. בנוסף לתלונה זו, נבדק חשד כי נשים נוספות שהיו תחת חסותו נפלו קורבן למעשים.

"בית המשפט טוען שייתכן והיה פה ניצול של יחסי מרות", אמר פרקליטו של החשוד, עורך הדין אבי עמירם. "אולם לצערי, המשטרה הגיעה לא מוכנה לדיון, ולא בדקה את התיק הרפואי של המתלוננת והרקע הפסיכיאטרי שלה וכמו כן מדוע במשך שנתיים וחצי היא לא אמרה את מה שאמרה. אלו הן עובדות חשובות שלא התבהרו עד עכשיו, ואני מקווה שהן תתבהרנה ונגיע לתוצאה שהחשוד חף מפשע".

גורמים במשטרה אמרו לאחר המעצר כי "מדובר בחשדות חמורים מאחר והנשים המגיעות למרכז הגמילה נמצאות במצב נפשי ופיזי קשה מאוד, כשהן תלויות לחלוטין בצוות המטפל של המכון. רוב הנשים שמגיעות למרכזי הגמילה חוו גם כך אירועים קשים של ניצול, אונס ותקיפה, והן מבקשות להשתקם, להיגמל ולרכוש אמון מחודש בחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully