וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפת בחינת הבגרות: סגן מנהל ביה"ס נחקר

קובי מנדל

21.2.2011 / 10:33

סגן מנהל ביה"ס התיכון בו התגלתה הדלפה של טופס בחינת הבגרות במתמטיקה נחקר בשעה זו בתחנת משגב. בידי המשטרה שמותיהם של חמישה תלמידים שעל פי החשד העתיקו

בתחנת המשטרה במשגב נחקר הבוקר (שני) סגן מנהל בית הספר התיכון בסכנין שבו ככל הנראה דלף טופס בחינת הבגרות במתמטיקה. מפקד תחנת משגב, סנ"צ עופר קנדרוביץ' מסר כי החקירה תועבר לחקירת מפלג ההונאות של המחוז הצפוני. בידי המשטרה חמישה שמות של תלמידים שעל פי החשד העתיקו את המבחן מטופס שנפתר מבעוד מועד. עד כה לא התבררה זהות המדליפים.

פרשת הדליפה נחשפה אתמול לאחר שנודע כי תלמיד כיתה י"ב מבית הספר נחקר לאחרונה בחשד שהחזיק בידו עותק פתור של בחינת הבגרות בזמן שנבחן בבית ספרו. נבדק חשד לפיו טופס מועד החורף של הבחינה, ברמה של 3, 4 ו-5 יחידות לימוד, הודלף לידי התלמידים. מבדיקת משרד החינוך עולה כי הטפסים הועברו לתלמידים תמורת סכום של כ-250 שקלים.

בשנים האחרונות דלפו בחינות הבגרות במתמטיקה מספר פעמים. כך למשל, שובש בשנה שעברה מועד הקיץ של הבחינה בשל הדלפתה. עקב כך, הוחלפה הבחינה ימים ספורים לפני מועדה ונגרמו עיכובים ביום הבחינה. שני החשודים בהדלפה דאז, מורה בבית ספר תיכון וחברה בצוות שחיבר את הבחינה, נחקרו בחשד שהדליפו גם את טופס מועד ב' של הבחינה במועד האחרון – הבחינה שבגינה נחקר התלמיד מסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully