וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותי בנק הדם שוקלים לשבות עקב תקיפת חובש

אריאל נוי

21.2.2011 / 3:20

יממה לאחר שחובש מד"א הגיש תלונה במשטרה נגד מנהל ביה"ח שיבא בתל השומר בגין תקיפה, מאיימים בארגון להשבית את שירותי בנק הדם כאות מחאה. "לא יעלה על הדעת שינקטו באלימות כלפינו"

שירותי בנק הדם של מגן דוד אדום הודיעו כי הם שוקלים לשבות מעבודתם כאות מחאה על תקיפתו, לדבריהם, של עובד הארגון על ידי מנהל בית החולים שיבא בתל השומר, ד"ר זאב רוטשטיין. כמו כן, בוועד העובדים של שירותי בנק הדם יפנו הבוקר (שני) למשרד הבריאות, בדרישה להדיח את ד"ר רוטשטיין מתפקידו, בתגובה לאירועים האחרונים.

מהוועד נמסר, כי "לא יעלה על הדעת שמנהל בית החולים הגדול בישראל מתנהג בתוקפנות ובאלימות ומביא לפציעתם של אלה האמונים על אספקת הדם המשמשת להצלת חיים בבתי החולים בארץ, לרבות תל השומר". בנוסף, שוקלים העובדים לקיים הפגנה שקטה במתחם בית החולים.

מהתלונה עולה כי המקרה אירע אתמול בשעות הצהריים, ככל הנראה בעקבות ויכוח בנוגע למצוקת החנייה במקום. לפי התלונה, דחף רוטשטיין את החובש. דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, מסר בתגובה לאירועים, כי הם "מגנים כל תופעה של אלימות, ובוודאי כזו המופנית כלפי עובדי הארגון. אנו משוכנעים שהמשטרה תבדוק לעומק את התלונות ותפעל בהתאם".

בשירותי בנק הדם זועמים על הסדרי החניה החדשים, לפיהם עובדי ומבקרי בנק הדם יצטרכו לשלם על החניה בבית החולים. "זוהי החלטה חד צדדית של הנהלת תל השומר, העומדת בניגוד להוראות משרד הבריאות, והיא בגדר פגיעה בזכויות העובדים", אמרו עובדי מד"א. העובדים גם הביעו חשש כי סידורי החניה החדשים יפגעו גם בתרומות הדם של האזרחים, שיצטרכו כאמור מעתה לשלם על החניה במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully