וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקת ההערכה: תקיפת הצעירה בת"א - ניסיון רצח

איילה חננאל

20.2.2011 / 19:55

במשטרה מתחזקת ההערכה כי האירוע בו נדקרה צעירה בכל חלקי גופה בת"א לפני כשבועיים לא היה ניסיון שוד שהסתבך - אלא ניסיון לרצח. זהות הצעירה נותרה חסויה מחשד שהרוצח ישוב ויתקוף

חקירת התקיפה לפני כשבועיים בשדרות ח"ן בתל אביב: מתחזקת היום (ראשון) ההערכה כי לא מדובר בשוד שהסתבך, אלא בניסיון רצח מכוון, שייתכן אף כי תוכנן מראש. הערכה זו נובעת מהעובדה שהחשוד ארב אחרי הצעירה כשעל ראשו קסדה, דקר אותה בכל חלקי גופה ואף שיסף את גרונה ופניה, ורק לאחר מכן חטף ממנה את תיקה. בנוסף, גוברת הסברה כי חטיפת התיק נועדה להסוות את האירוע כניסיון שוד שהסתבך.

זהות הקורבן אסורה עדיין לפרסום בצו בית משפט, בין היתר בשל החשש כי התוקף ישוב וינסה לפגוע בה. מסיבה זו היא גם נמצאת תחת אבטחה בבית החולים "איכילוב", שם היא מאושפזת. יצוין כי גם לאחר ששבה להכרתה, הצעירה אינה מסוגלת לזהות את תוקפה. מצבה השתפר והיא צפויה להשתחרר מבית החולים בימים הקרובים.

ביום חמישי התירה המשטרה לפרסם את האירוע. מהחקירה עולה כי אלמוני עקב אחרי הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, כשהוא חובש קסדה. בשלב מסוים תקף אותה ודקר אותה, גנב את תיקה ונמלט מהמקום על גבי קטנוע. הצעירה נפצעה באורח קשה ופונתה לקבלת טיפול בבית החולים "איכילוב". עד ראייה שנכח במקום סיפר כי "שמענו צעקות של אישה לעזרה, ויצאנו לרחוב כדי לראות במה מדובר. זה היה פשוט מחזה נורא, היא שכבה שם על המדרכה מלאה בדם וחתכים, כאילו מישהו שחט אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully