וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי מצא: "שולה זקן? רק עוזרת בלשכה"

גלעד גרוסמן

20.2.2011 / 13:42

מנהל רשות המסים לשעבר התייצב שוב בביהמ"ש והסביר את קשריו לאנשי העסקים קובי בן גור ויורם קארשי. לדבריו, הוא לא חשב שפגישתו עם שולה זקן, אחותו של קראשי, תוביל למינויו

לפני כשלושה שבועות נידון ג'קי מצא, מנהל רשות המסים לשעבר, לשנת מאסר, כאשר בית המשפט מותח ביקורת חריפה על כך שאפשר לאנשי העסקים קובי בן גור ויורם קארשי דריסת רגל ברשות. לטענת הפרקליטות, הוא עשה זאת לאחר שהשניים סייעו לו להתמנות לראש הרשות. הבוקר (ראשון), בעדותו בבית המשפט המחוזי בפתח תקוה, התקשה מצא להסביר מה היה אותו סיוע, עד שהשופט אמר לו: "האם אתה מתחמק? האם אתה מעגל פינות? האם אתה מנסה להמעיט מהדברים או דובר אמת לאמיתה? אני לא יודע".

מצא סיפר בעדותו כי בן גור, אותו הכיר במסגרת תפקידו כסמנכ"ל ברשות, הציע לו לנסוע לביתו של קארשי, אחיה של שולה זקן, לצפות במשחק כדורגל בטלוויזיה. מצא סיפר שנסע כדי לנסות ללמוד על זקן מאחיה, מכיוון שידע שהוא צפוי להיות מוזמן לפגישת היכרות אצלה, כמו יתר המועמדים לתפקיד ראש הרשות, אולם הוא דחה את הטענה כי חשב שמדובר בפגישה מהותית.

"לא היתה לי מחשבה כזו בכלל, זו מחשבה קונספירטיבית שבכלל לא חלפה במוחי", אמר מצא. "לטעון שזה יביא למינוי? מי זו שולה? מעמדה בכיר, אבל היא רק עוזרת בלשכה".

מצא טען עוד כי לא הבין בחקירותיו במשטרה מדוע חוקרים אותו על מינויו, והיה בטוח שיש חשדות שהוא קיבל שוחד כספי.
"הייתי המועמד הכי טוב והזכיה שלי בתפקיד היתה ללא רבב, ללא פסול וללא התערבות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully